Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@06:43:50 GMT

غریبانه‌های بیت‌الزهرای حاج قاسم در شام غریبان حضرت زهرا(س) + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۲۵۶۳

غریبانه‌های بیت‌الزهرای حاج قاسم در شام غریبان حضرت زهرا(س) + فیلم

‍‍‍‍‍‍

مراسم عزادارای شام غریبان حضرت زهرا(س) در بیت‌الزهرای حاج قاسم با حضور خانواده سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و خیل عظیم دلدادگان اهل‌بیت(ع) برگزار شد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، شامگاه چهارشنبه بیت‌الزهرای حاج قاسم میزبان عزادارانی بود که شام غریبان شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) را به سوگ نشسته بودند و حقیقتا شام غریبان مادر  پهلو شکسته از بیت‌الزهرای حاج قاسم چقدر غریبانه‌تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم دیار کریمان هنوز رخت عزای شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم را از تن بیرون نکرده بودند که فاطمیه از راه رسید.

سردار عزیز حاج قاسم مهربان، حتی اگر بقیه ندانند مردم کرمان که ارادت شما را به مادر ولایت فراموش نکرده‌اند و یادشان نرفته که حاج قاسم هر جا بود فاطمیه خود را به بیت‌الزهرا می‌رساند.

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) در" بیت الزهرای حاج قاسم" برگزار شد

جای خالی "حاج قاسم" در نخستین شب عزاداری ایام فاطمیه(س) در بیت‌الزهرا‌ + فیلماختصاصی| توصیه‌های حاج قاسم به عزاداران ‌مجالس حضرت زهرا (س)‌ + فیلم

حاج قاسم مردم کرمان هر سال برای رسیدن ایام فاطمیه لحظه شماری می‌کردند به این امید که بار دیگر سردار دل‌ها را بیینند و واحسرتا که فاطمیه امسال به شام غریبان خود رسید و این داغ و حسرت تا همیشه تاریخ بر سینه ما می‌ماند که بار دیگر سردار دل‌ها را ببینیم.

حاج قاسم مردم کرمان شب گذشته در بیت‌الزهرا دو داغ را به سوگ نشستند؛ شام غریبان شهادت نخستین مدافع ولایت و شهادت سردار مقاومت و سرباز ولایت.

فیلم از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ ت

R7860/P/S6,67/CT16 واژه های کاربردی مرتبط فاطمیه سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاطمیه سردار قاسم سلیمانی استان کرمان عزاداری فاطمیه شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی بیت الزهرای حاج قاسم بیت الزهرا سردار دل ها حضرت زهرا س شام غریبان مردم کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.

به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟