Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرنگی از افتتاح و کلنگ زنی ۴۷ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در بندرترکمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدصادق شیرنگی» امروز(پنجشنبه 10 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: امسال در شهرستان ترکمن بیش از 170 برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، اقتصادی و اشتغالزا برنامه ریزی و هماهنگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرماندار بندرترکمن، نواختن زنگ انقلاب، نمایشگاه عکس کتاب، محفل انس با قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه رونق تولید، همایش عفاف و حجاب، گفتمان دینی ویزه دانش آموزان، افتتاح پروژه های اقتصادی، اجتماعی و اشتغالزا و برگزاری برای سردار سلیمانی را از جمله برنامه های دهه فجر در بندرترکمن برشمرد.

 

شیرنگی از افتتاح 18 پروژه اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه ها برای 56 نفر اشتغال ایجاد می کند.

 

وی افتتاح هتل سه ستاره، افتتاح یک واحد دام و طیور و افتتاح چند پروژه پرورش ماهیان گرمابی را از جمله پروژه های شاخص اقتصادی و اشتغالزا در بندرترکمن اعلام کرد.

 

معاون فرماندار بندرترکمن ادامه داد: در دهه فجر 39 پروژه عمرانی در بندرترکمن افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد، 29 پروژه با اعتبار 6 میلیارد تومان افتتاح می شود و 10 پروژه عمرانی با اعتبار 35 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

شیرنگی ادامه داد: در مجموع 50 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در شهرستان ترکمن افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

وی گفت: افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر از 20 بهمن در سطح شهرستان بندرترکمن پیش بینی شده است.

 

معاون فرماندار بندرترکمن با بیان اینکه وضعیت اشتغال در شهرستان مناسب نیست و بندرترکمن زیرساخت های اشتغال مناسبی ندارد، یادآور شد: شهرک صنعتی بندرترکمن جاذبه لازم را برای جذب سرمایه گذار ندارد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما شهادت حضرت فاطمه زهرا س مسجد ایام فاطمیه مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های دهه فجر اشتغالزایی معاون فرماندار بندرترکمن دهه فجر در بندرترکمن اقتصادی و اشتغالزا افتتاح و کلنگ زنی کلنگ زنی می شود میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین

به گزارش خبرنگار مهر، مینی پالایشگاه دهدشت تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده است و عصر دوشنبه عصر با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، با راه اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود و گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از ماحصل اجرای این طرح است.

کد خبر 6091927

دیگر خبرها

  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود