Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نخستین گردهمایی نواب رییس هیات های کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان گفت : توجه به آسیب های اجتماعی در جامعه یکی از دغدغه های مسوولین ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در نخستین گردهمایی نواب رییس بانوان هیات های کونگ فو و ورزشهای رزمی سراسر کشور که در رشت برگزار شد  با اشاره به سخنان رییس فدراسیون کونگ فو در خصوص اهمیت پرداختن به مباحث مربوط به تحکیم خانواده و همچنین ورزش،گفت : دغدغه ی همه ی مسوولین ورزشی توجه به آسیب های اجتماعی در جامعه و لزوم فعالیت بیشتر در زمینه های تحکیم خانواده ،توجه به مسایل مربوط به جوانان و گسترش ورزش در بین بانوان و خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توجه به شور و نشاط اجتماعی نیز در دستور کار مسوولان ورزشی قرار دارد ،افزود : پرداختن  به ورزش و اشاعه ی آن در بین اقشار مختلف جامعه و ورزش همگانی می تواند کمک شایانی به شور و نشاط اجتماعی داشته باشد .

بخشی ادامه داد : فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی بنا به وظایف ذاتی خود زیر مجموعه هایی را دارد که هر کدام می تواند به عنوان یک هیات تاثیر گذار باشند و جز هیات های پر کار محسوب می شوند و به جهت تنوع زیر شاخه های مربوط رسالت سنگینی را بر عهده دارند .

بخشی خاطر نشان کرد : در وضعیتی قرار داریم که برخی از کشورها سیاه نمایی در خصوص ایران انجام می دهند که کشور ما امنیتش به گونه ای است که نمی تواند مسابقات بین المللی برگزار کند اما اگر به تاریخچه ی ورزش در جهان نگاه کنیم می بینیم که بسیاری از رویدادهای بزرگ ورزشی در جنگ کشورها برگزار شده اما وقتی در زمینه ی ایران بحثی در میگیرد تلاش در تضعیف و سیاه نمایی اوضاع کشورمان دارند.

وی افزود : تمام تلاش ما در استانها این است که بتوانیم مسابقاتی در سطح های بالا داشته باشیم.

بخشی با اشاره به درپیش بودن مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو در روزهای آتی گفت : 18 کشور در این مسابقات حضور دارند و امیدواریم که بتوانیم میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

بخشی خاطر نشان کرد : زیر ساخت های خوبی برای انجام این مسابقات ایجاد شده است که می تواند در آینده نیز برای میزبانی سایر رشته های ورزشی استفاده گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشور گردهمایی کونگ فو مریم بخشی توجه به آسیب های اجتماعی در جامعه ی مسوولین ورزشی کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال با حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

«حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چای همواره در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار کرد: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵ درصد قیمت مصوب را پرداخت می‌کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

وی با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: بخشی از تولیدات استان گیلان به صنعت چای اختصاص دارد باید تلاش شود تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای صورت گیرد.

رئیس شورای قضائی استان یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و تصریح کرد: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته و مساله چای سنواتی نباید موجب خدشه دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

وی حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش‌های منطقی و عقلانی عنوان نمود و افزود: اراده همه مسؤولان بر این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت و بخش‌های خصوصی و مردمی مرتفع گردد.

این مقام ارشد قضائی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده اضافه کرد: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف شود.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه باشد و چای‌های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء گردد.

کد خبر 6090030

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور