Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@00:08:00 GMT

۱۴ فیلم سودای سیمرغ فجر در رشت اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۸۹۰۷

۱۴ فیلم سودای سیمرغ فجر در رشت اکران می‌شود

فاضلی با اشاره به رایزنی صورت گرفته برای اکران ۱۴ فیلم سی و هشتمین جشنواره فجر در گیلان گفت: فیلم "خروج" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و "خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری" به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی از جمله فیلم‌های شاخص جهت اکران در استان است.

«فیروز فاضلی» با اشاره به اکران همزمان فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: پیش از این قرار بود ۱۰ فیلم بخش اصلی سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره این جشنواره در گیلان اکران شود که با رایزنی‌های انجام شده، خوشبختانه تعداد این فیلم‌ها به ۱۴ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر همیشه یکی از مطالبات و خواسته‌های مردم و هنرمندان گیلان است، تاکید کرد: امسال فیلم‌های "آبادان یازده ۶۰" به کارگردانی مهرداد خوشبخت، "ابر بارانش گرفته" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجید برزگر، "بی‌صدا حلزون" به کارگردان بهرنگ دزفولی‌زاده، "تعارض" به کارگردانی محمدرضا لطفی، "پدران" به کارگردانی سالم صلواتی و "پوست" به کارگردانی مشترک بهمن ارک و بهرام ارک در رشت اکران می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: فیلم‌های "خروج" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، "خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری" به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی، "خون شد" به کارگردانی مسعود کیمیایی، "درخت گردو" به کارگردانی محمدحسین مهدویان، "سینما شهر قصه" به کارگردانی مشترک کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری، "شنای پروانه"  به کارگردانی محمد کارت، "عامه پسند" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سهیل بیرقی و "مردن در آب مطهر" به کارگردانی نوید محمودی از دیگر فیلم‌های اکران همزمان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان است.

 

فاضلی خاطرنشان کرد: فیلم‌های "خون شد" دارای محدودیت سنی مثبت ۱۲ و "شنای پروانه" دارای محدودیت سنی مثبت ۱۵ برای نمایش است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اذعان کرد: اکران همزمان فیلم‌های منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طی روزهای ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری در سینما میرزا کوچک رشت برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی اعم از جدول اکران و نحوه بلیت‌فروشی به‌زودی از طریق تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رسانه‌های استان به اطلاع شهروندان می‌رسد.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد ولایت فقیه دهه فجر شهادت حضرت فاطمه زهرا س کانون های فرهنگی هنری مساجد جشنواره فیلم فجر در رشت جشنواره فیلم فجر فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اکران همزمان فیلم سی و هشتمین جشنواره جشنواره فیلم فجر فجر در گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟

ایسنا/خوزستان جدول برگزاری نمایش‌های دومین جشنواره استانی تئاتر مونودرام استان خوزستان منتشر شد.

دومین جشنواره استانی تئاتر منودرام خوزستان از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالار سیمرغ (پلاتو ققنوس) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دومین جشنواره استانی تئاتر منودرام با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه برگزار می‌شود.

در اولین روز جشنواره، چهارشنبه ۲۶ اردبیهشت ۱۴۰۳ پلاتو ققنوس ایذه میزبان نمایش «هزارویک شب» نوشته حمیدرضا قاسمی و کارگردانی الهه امیدوندنرگسی در ساعت ۹ صبح خواهد بود.

«قلاده‌ای برای یک سگ مرده» نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی آرمان اسمی‌پور نیز در پلاتو ققنوس ایذه ساعت ۱۱ صبح نمایش داده می‌شود.

«مرد مرموز» نوشته حسین ذولفقاری و کارگردانی صادق یوسفیان در پلاتو ققنوس باغملک ساعت ۱۶ به صحنه می‌آید.

«عروسک جنگی» نوشته کریم پزشکی‌زینت‌لو و کارگردانی حسن کردزنگنه در پلاتو ققنوس رامهرمز ساعت ۱۸ پا روی سن می‌گذارد.

«خون و جنون» نوشته حسین حبیبی و کارگردانی محسن شهبازی در پلاتو ققنوس ایذه ساعت ۲۰ دیده می‌شود.

در دومین روز جشنواره (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) «گلزخم» نوشته سیدصادق فاضلی با کارگردانی کفایت جادری ساعت ۹ صبح در تالار سیمرغ اهواز بر صحنه ظاهر می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند «ناناتو فوبیا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شمشیرگران را ساعت ۱۱ صبح در پلاتو ققنوس اهواز به تماشا بنشینند.

پس از آن، «آخرین سمفونی» اثری از امیر امیری به کارگردانی سلیمه ممبینی در پلاتو ققنوس اهواز ساعت ۱۶ به اجرا می‌رسد.

«بهشت حکیم‌الله» نوشته خسرو امیری و کارگردانی هاجر بشیر در پلاتو ققنوس دزفول ساعت ۱۸ اجرایی می‌شود.

پرده آخر دومین جشنواره استانی تئاتر مونودرام خوزستان روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سینما شهرداری ایذه پایین می‌آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد