Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پیشوا گفت: طرح معامله قرن، طرحی مبهم و یک طرفه است که با هدف اشغال کامل بیت المقدس، نابودی هویت فلسطین و یهودی سازی قدس شریف ارائه شده ولی با تحقق وعده الهی، این آرزوی رئیس جمهور آمریکا به گور برده می‌شود.
وی افزود: آمریکا تلاش دارد تا با ارائه این طرح، گروه‌های مقاومت را درگیر مسائل داخلی کرده و از توجه به موضوع مهم اسرائیل دور کند،غافل از این که این طرح کشورهای محور مقاومت را بیش از پیش برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس با یکدیگر متحد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته، گروه‌های خودگردان فلسطین آمادگی خود را برای مقابله با این طرح اعلام کرده‌اند که این نشان از شکست تفکر معامله قرن است.
باقری افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات در آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، این طرح با هدف رأی آوردن ترامپ و نتانیاهو اجرایی شده است.
وی با اشاره به لزوم مقابله با آمریکا گفت : امروز به برکت توان دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نگرانی بابت دشمنان قسم خورده خارجی وجود ندارد بلکه این افراد سست عنصر داخلی هستند که باعث نگرانی شده‌اند، به فرموده رهبر معظم انقلاب، مذاکره با آمریکا حماقت است و مردم ایران هیچ گاه با این کشور استکباری مذاکره نخواهد کرد.
امام جمعه پیشوا گفت: مردم ایران بیش از ۴۰ سال در برابر زیاده خواهی آمریکا ایستادگی کرده و زیر بار ذلت نرفته است، نفوذی‌های داخلی نیز این آرزو را به گور می‌برند که طعم تلخ مذاکره با آمریکا را به مردم بچشانند.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات رئیس جمهور آمریکا رهبر معظم انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی ترامپ قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جمعه پیشوا معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست