Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:21:40 GMT

رقابت سوربز ایرنی در آلمان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۴۱۱۳

رقابت سوربز ایرنی در آلمان

جشنواره ۲۱st Landshut Short Film Festival آلمان همه ساله در شهر لندشات مونیخ (Munich) از ۵ تا۱۰ فروردین ( ۲۵-۳۰ Mars ۲۰۲۰) برگزار می شود و میزبان بهترین فیلم‌های کوتاه در ژانر وحشت، فانتزی، اسرار آمیز و درام از سرتاسر جهان است. 

فیلم کوتاه سوربز در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و از ۱۲ بهمن ماه در پنج نوبت نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده: بچه ها هیچ وقت، هیچ چیز را فراموش نمی‌کنند. 

این فیلم کوتاه به تهیه کنندگی حسن محمدی، غلامرضا احمدی و نویسنده و کارگردان سعید زمانیان تولید شده است.

توماج دانش بهزادی، سپیده دستینه و یزدان کوکبی صبا بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به مدیر فیلمبرداری و تدوین: پویان آقابابایی، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، طراح گریم: سید جلال موسوی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: سمیرا قربان نژاد، طراحی و ترکیب صدا: حسین قور چیان، جلوه‌های ویژه بصری: رضا انصارین، مشاور رسانه‌ایی: مریم بابایی، پخش بین‌الملل: امیرنادر بابایی و تهیه شده در انجمن سینمای جوان اشاره کرد.

برچسب‌ها جشنواره فیلم سینما آلمان ژانر وحشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم سینما آلمان ژانر وحشت جشنواره فیلم سینما آلمان ژانر وحشت فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد

فیلم کوتاه "ژاو" به کارگردانی مسعود مشعوف و تهیه‌کنندگی سیدحسین میرداماد در ادامه حضور جهانی خود در هفتمین فستیوال هنر‌های فراگیر اسپانیا DiversidArte با حضور فیلم‌هایی از کشور‌های آلمان، اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، برزیل، نیجریه، فرانسه، مکزیک، اکوادور، اردن، قرقیزستان و ایران به رقابت می‌پردازد.

بازیگران این فیلم؛ بهادر محمدنژاد، سعید سلطانی و مجید رنگی، مجری طرح؛ انجمن سینمای جوانان ایران دفتر قم، مدیر فیلمبرداری؛ سعید طالبی، مدیر صدابرداری؛ محسن اُسروش، تدوین و اصلاح رنگ، نور و صداگزار؛ محسن فضلی، دستیار کارگردان؛ الهام مهربان، دستیار دو و برنامه ریز؛ علی حیدری، طراح گریم؛ محمد نعمت، طراح صحنه؛ گلناز زجاجی، طراح لباس و منشی صحنه؛ الهام مهربان هستند.

همچنین طراح پوستر؛ مصطفی شفیعی، روابط عمومی؛ هانی احمدزاده، مدیر تولید؛ علی شریفی، آهنگساز؛ محمد امین ابراهیمی، دستیاران تصویر؛ حسین حقی و عیسی ابراهیم‌فر، دستیار صدا؛ محمد ملکیان، دستیار تولید؛ محمد سعادتی و تدارکات؛ عرفان خوش دوست از عوامل دیگر آن هستند.

"ژاو" پیش از این به عنوان تنها نماینده‌ی ایران، نامزد دریافت جایزه بزرگ پنجمین فستیوال فیلم سلامت سوییس شده است که در ۲۶ می‌سال ۲۰۲۴ در محل مجمع سازمان بهداشت جهانی در ژنو با حضور فینالیست‌ها برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد