Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان با اعلام این مطلب افزود: در مجموع 22محور شریانی دارای بارش بوده است 2محور مسدودشد . این در حالی است که 13 محور غیر شریانی دارای بارش بودند و 9 محور مسدود شد که با اقدامات به موقع راهداری ، همه راهها در همان ساعات اولیه  بازگشایی شدند  همچنین نسبت به بازگشایی 12  محور روستایی اقدام شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودباری خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر261 نفرنیروی راهداری و 139 دستگاه ماشین آلات راهداری مشغول انجام عملیات راهداری زمستانی بودند . وی گفت : در ایام بارش ها عملیات برف روبی به طول 1729 کیلومتر انجام شد و شن و نمک مصرفی ، 515 تن بوده است .این در حالی است که در این مدت 17 مقطع ریزش برداری شده و به 104دستگاه خودرو کمک رسانی لازم صورت گرفت و 15 مسافر در راهدارخانه ها اسکان داده شدند .

گفتنی است معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مسافران خواست در صورت ضرورت سفر ، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه 141، از وضعیت محورهای مورد تردد خود آگاهی حاصل کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت:عملیات تکمیلی احداث باند دوم محور دره شهر به سمت پل دختر به طول ۱۱.۵ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، فرشاد دوستی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات تکمیل پروژه چهار خطه خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر، اظهار کرد: توسعه محور دره شهر به سمت پل دختر با توجه به اهمیت مسیر و به دلیل همجواری استان ایلام با استان‌های لرستان و خوزستان، و ارتباط شهرستان دره شهر از طریق تونل کبیر کوه با شهرستان‌های آبدانان و دهلران در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: قسمت‌هایی از مسیر پیش از این انجام شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات راهسازی این قطعه از مسیر توسط پیمانکار جدید آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ادامه داد: خوشبختانه پیمانکار جدید از توان بالا و سوابق اجرایی خوبی برخوردار است و در صورت تأمین به موقع اعتبار پیش‌بینی می‌شود عملیات راهسازی در این مسیر تسریع شود.

به گزارش ایمنا، قطعه دوم این مسیر بعد از این ۱۱.۵ کیلومتر تا پل گاومیشان در محدوده جغرافیایی استان ایلام نیز در حال انجام است

کد خبر 750202

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین