Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@22:45:00 GMT

مردم مأنوس با کتاب، روی ذلالت را نخواهند دید

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۷۱۳۳

مردم مأنوس با کتاب، روی ذلالت را نخواهند دید

گروه فرهنگی ــ مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: هر کشوری که در آن مطالعه نهادینه شود و مردم آن کشور با کتاب مأنوس باشند روی بدبختی و ذلالت را به خود نخواهد دید.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان با حضور مسئولان کشوری و استانی و استقبال جامعه فرهنگ و هنر شب گذشته، ۱۲ بهمن‌ماه در بندرعباس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: هر کشوری که در آن مطالعه نهادینه شود و مردم آن کشور با کتاب مأنوس باشند روی بدبختی و ذلالت را به خود نخواهد دید.

وی افزود: خداوند قسم یاد می‌کند «ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ»، طبق این آیه، افرادی که قلم دارند ارزشمند هستند.

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا افزود: خداوند منان غیر از اینکه بهترین معجزه خود را که قرآن بود به پیامبر مکرم اسلام(ص) هدیه فرمود، بهترین معجزه را نیز به بشریت اعطا فرمود.

امیرنیا تصریح کرد: شما این فرصت را دارید که حاصل سال‌ها تجربه و مطالعه اندیشمندان از گذشته تاکنون را مطالعه کنید و بر اساس آن توشه راهی برای آینده خود کسب کنید، زحمت استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و همه افرادی که تلاش کردند تا فرصتی فراهم آورند تا مردم به کتاب‌های مختلفی که در دیگر نقاط کشور چاپ می‌شود، دسترسی پیدا کنند را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا نمایشگاه کتاب امیرنیا وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری