Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب خاطره گرامیداشت شهدای عملیات والفجر 8 همزمان با اربعین شهادت سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی، درمسجد امام خمینی(ره) همدان برگزار می شود.

 مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان در گفتگو با برنا با اعلام این خبر گفت: روایت گری «اکبر امیرپور» همرزم شهید علی چیت سازیان،  خاطره گویی سرگرد پاسدار «هادی ناصری» معاون آموزش، تربیت و فرهنگ پاسداری سپاه انصارالحسین(ع)، شعرخوانی شاعر همدانی«مهدی طراوتی توانا» و اجرای گروه سرود «نورالمهدی» از جمله برنامه های این شب خاطره خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد زمان میرآبادی با بیان اینکه این برنامه به همت ستاد شب خاطره استان و مشارکت حوزه هنری، بسیج هنرمندان و مسجد امام خمینی(ره) برگزار می شود گفت: عملیات والفجر 8  با فتح فاو و عبور رزمندگان از اروند خروشان از بزرگترین عملیات های آبی و خاکی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی بود که سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در آن نقش موثری داشته است.

وی برگزاری برنامه شب های خاطره را فرصت مناسبی برای انتقال وقایع، ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان دانست و تصریح کرد: سعی ستاد شب خاطره استان بر آن است که این برنامه ها جذاب و پرمحتوا برای نسل جوان انقلاب تدارک دیده شود.

 این برنامه پنجشنبه 17 بهمن ماه امسال همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی(ره) واقع در 30 متری سعدیه برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلیمانی عملیات والفجر 8 امام خمینی ره شب خاطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون اجرایی رییس جمهور در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با اشاره به تحولات امسال کشورمان به ویژه عملیات وعده صادق افزود:: این موفقیت نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت است. منصوری  با بیان اینکه ما در حوزه های اقتصادی، شاخص های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم، گفت: کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم وجود دارد. منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر می بریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند. معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: بواسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره ها است. منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگرفتن در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است. وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود. منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم. معاون اجرایی رئیس جمهوری اضافه کرد: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.    

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان