Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سعید ملکان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی روز صفر، امیر جدیدی، ساعد سهیلی، مهدی قربانی بازیگران فیلم، میثم مولایی تدوینگر فیلم و سایر عوامل فیلم سینمایی «روز صفر» در نشست خبری این فیلم حاضر شده با اهالی رسانه به گفت‌وگو پرداختند.  تاریخ انتشار: 15:58 - 14 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۹۹۷

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری فیلم سینمایی «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان با اجرای فرزاد حسنی در محل نشست‌های پردیس ملت موسوم به کاخ رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید ملکان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی روز صفر، امیر جدیدی، ساعد سهیلی، مهدی قربانی بازیگران فیلم، میثم مولایی تدوینگر فیلم و سایر عوامل فیلم سینمایی «روز صفر» در نشست خبری این فیلم حاضر شده با اهالی رسانه به گفت‌وگو پرداختند. 

نشست خبری این فیلم با تشویق اهالی رسانه و منتقدین در هنگام ورود عوامل این فیلم همراه بود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

سعید ملکان درباره دلیل پرداخت به موضوع دستگیری عبدالمالک ریگی برای نخستین فیلم خود گفت: در میان تمامی سوژه هایی که دوست داشتم کار کنم این موضوع از همه برایم جذاب تر بود، این فیلم کاملاً براساس واقعیت بوده و هیچ چیز آن براساس تخیل نیست. 

ساعد سهیلی درباره حضورش در فیلم گفت: خوشحالم که بعد از دو سال باز هم به سینما بر می گردم، وقتی سعید ملکان برای این فیلم پیبشنهاد نقش را داد برایم بسیار کنجکاو برانگیز بود، اینکه فرد دستفروش به این مرحله می رسد برای من عجیب بود و به همین دلیل همه کار برای نقش انجام دادم. 

امیر جدیدی درباره حضورش در فیلم اضافه کرد: هر بازیگری آرزویش ایفای چنین نقش است، این نقش به توانایی فیزیکی نیازمند بود و من هم خودم را در نقش محک زدم. 

ملکان درباره سرمایه گذار فیلم اضافه کرد: قرار بود در ابتدا به امر فارابی سرمایه ای برای فیلم بگذارد، اما نزدیک به ساخت اثر پا پس کشید و ما سرمایه های شخصی فیلم را ساختیم. در ابتدا قرار نبود از موسیقی انتخابی استفاده کنیم اما به دلیل کمبود وقت فعلا با برخی موسیقی های انتخابی فیلم را به جشنواره رساندیم و برای اکران کل موسیقی ساخته شده خواهد بود. 

پوریا ذوالفقاری منتقد نشست خبری روز صفر گفت: وقتی در طول سال با پروژه ها برخورد می کنیم اکثرا داستانها لو نمی رود، در این فضا رفتن سراغ داستانی که از پیش تعیین شده خود به خود ریسک است، این فیلم قالب فکر شده ای دارد، نقطه قوت فیلم از نظر من فراتر بردن داستان از یک عملیات به داستانی شخصی است. این کشمکش بین دو کاراکتر اصلی به فیلم کمک شایانی می کند. 

 

خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما کلیک کنید برای مشاهده جشنواره فیلم فجر ۳۸ نشست خبری این فیلم فیلم سینمایی اهالی رسانه ساعد سهیلی سعید ملکان امیر جدیدی روز صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و سپس بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت 9 صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی کشورمان به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای حضور اصحاب رسانه در نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران الزامی است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • کمبود پنالتی‌زن داریم