Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) به پنج میلیون و ۱۰ هزار تومان رسیده که ۶۰ هزار تومان نسبت به روز یکشنبه افزایش داشت و سکه تمام طرح قدیم نیز به چهار میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید که ۶۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت.

قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است که افزایش ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ربع سکه هم با ۱۰ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی همان ۹۳۰ هزار تومان روز گذشته است.

اما هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۵۱۱ هزار و ۱۰۲ تومان در طلافروشی‌ها فروخته می‌شود. همچنین در بازار‌های جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۷۹ دلار ثبت شده است.

نرخ خرید دلار ثابت ماند

امروز همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۳۸۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید این ارز نسبت به روز گذشته ثابت مانده است، اما نرخ فروش آن ۲۰ تومان کاهش داشته است.

این صرافی‌ها هر اسکناس یورو را ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان می‌خرند که این میزان نسبت به روز گذشته ثابت مانده است و نرخ فروش این ارز نیز با کاهش ۲۰ تومانی به ۱۴ هزار و ۸۸۰ تومان رسیده است. همچنین بانک‌ها هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان می‌خرند.

ارز مسافرتی نیز در بانک‌ها کمی بیش از ۱۵ هزار تومان تومان قیمت‌گذاری شده است که مسافران کشور‌های همسایه حدود ۵۰۰ یورو و سایر کشور‌ها تا هزار یورو می‌توانند از بانک‌ها به عنوان ارز مسافرتی خرید کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار بازار سکه و ارز نسبت به روز گذشته تومان می خرند هزار تومان ۱۳ هزار ۱۴ هزار بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۶۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان معامله شد؛ قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۲۲۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۵۴ تومان و حواله آن، ۴۴ هزار و ۴۱۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۴۴ تومان افزایش قیمت به ۱۲ هزار و ۷۸ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۷۸ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته افزایش اندکی داشته است.

کد خبر 6091312

دیگر خبرها

  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای