Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:36:47 GMT

طرح‌های برق رسانی در گناوه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۵۰۹۴

طرح‌های برق رسانی در گناوه افتتاح شد

فرماندار گناوه در آیین افتتاح نمادین یکی از این طرح‌ها گفت: به رغم هیاهوهای تحریمی دشمن و محدودیت‌های مالی ، فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی در کل کشور از جمله شهرستان گناوه بدون وقفه ادامه دارد.

غلامرضا مهرجو افزود: در  دهه مبارک فجر امسال  ۵۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان با اعتبار بیش از ۶۷۰ میلیاردریال افتتاح و اجرایی می‌شود  که پروژه برق نمونه‌ای از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: عمده طرح‌های دهه فجر شهرستان گناوه  روز جمعه هفته جاری با حضور استاندار بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنان آغاز خواهدشد.

فرماندارگناوه گفت: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق شهرستان در سال جاری طرح‌های متعددی باهدف تقویت و توسعه شبکه برق اجرا کرده است.

رئیس اداره برق گناوه گفت: از هفته دولت تا دهه مبارک فجر امسال چندین پروژه در حوزه برق افتتاح و اجرایی شده که در این دهه پروژه‌های نیرورسانی، احداث، اصلاح ، تعویض پایه‌های فرسوده و بهینه سازی بصورت همزمان افتتاح می‌شوند.

حسین شمسی فرد افزود: باتوجه به پراکندگی پروژه‌های دهه فجر توزیع نیروی برق شهرستان،  یکی از آنان به عنوان نمادین که  شامل  ۳ کیلومتر فشار متوسط با هادی روکش دار و باهدف پوشش و تقویت برق  منطقه مرکزی و تجاری شهر گناوه است به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بندرگناوه بوشهر انرژی برق دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه بوشهر انرژی برق دهه فجر بندرگناوه بوشهر انرژی برق دهه فجر شهرستان گناوه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، از همدلی و همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و واحدها در تحقق برنامه‌های وزارت متبوع، بخصوص پروژه ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان اظهار تقدیر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری FTTx در استان بوشهر به عنوان اولین استان شروع کننده در این بخش، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با توجه به چالش‌های ارائه شده از سمت اپراتورها، هدف از برگزاری این نشست را انجام هماهنگی و تسهیل امور بیان کرد.

سملیان گفت: تا کنون در شهر بوشهر ۴۲ کیلومتر، شهر برازجان ۲۷ کیلومتر، شهر گناوه ۱۸ کیلومتر، عالی شهر ۱۵ کیلومتر، شهر کنگان ۱۰ کیلومتر و شهر عسلویه ۳ کیلومتر فیبر نوری کار شده است.

وی در پایان به تکلیف شهرداری‌ها، طبق بند (پ) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به منظور رعایت تعرفه و صدور مجوز حداکثر ۱۵ روز به پیمانکاران معرفی شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

کد خبر 6090087

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران