Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:43:47 GMT

بیست و دومین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۱۵۶۲

بیست و دومین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان مدیریت صنعتی، بیست و دومین همایش "عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی ایران" با موضوع" تکنولوژی‌ها و فرآیندهای نوین مدیریت منابع انسانی" با حضور مسئولین عالی رتبه، مدیران ارشد، سیاستگذاران، متخصصان و کارشناسان منابع انسانی سراسر کشور روزهای ۷ و ۸ اسفند ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش احمد بذلی رئیس این همایش و قائم مقام مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: از سال ۸۱ تا کنون ۱۵ دوره کنفرانس توسعه منابع انسانی در تهران و ۲۱ همایش عرصه یاد گیری در استان‌های کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شده که طی آن ۹۸۶ تجربه و ۳۷۸۵ مقاله به دبیرخانه کنفرانس واصل شده است که از این تعداد بالغ بر ۶۵۰ تجربه و مقاله در رویدادهای مذکور ارائه شده است.

همچنین ۱۸ هزار نفر از اساتید و متخصصین وصاحبنظران و علاقمندان به حوزه مدیریت منابع انسانی در این رویدادها شرکت کرده اند که حاصل آن بالغ بر ۲۷۰ هزار نفر ساعت آموزش و یاد گیری بوده است. حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان از بخش خصوصی، ۴۰ درصد از بخش دولتی و ۳۰ درصد هم از جامعه بزرگ زنان کشور بوده است. در این همایش ضمن ارائه ۱۵ تجربه داخلی در حوزه منابع انسانی، سه تجربه بین المللی در این حوزه نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

ارائه تجارب بنگاه‌های کسب و کار ایرانی و بین المللی، سخنرانی سیاستگذاران، صاحبنظران و مدیران ارشد حوزه منابع انسانی، برگزاری میزگرد تخصصی، بازدید از جاذبه‌های شهرو آشنایی با صنایع و دستاوردهای منطقه آزاد کیش در حوزه منابع انسانی از دیگر برنامه‌های این همایش است.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4845061

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت صنعتی توسعه منابع انسانی فضای آموزشی هواوی شرکت هواوی موبایل صنعت خودروسازی گروه خودروسازی سایپا سفرهای نوروزی ایران کیش آموزش زبان خارجی طراحی نوروز جاذبه توریستی تپ سی پرداخت الکترونیک سیل سیستان و بلوچستان سازمان مدیریت صنعتی حوزه منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان

همزمان با دومین روز از دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و این سازمان اقدامات قابل توجهی در این حوزه در شهر اصفهان انجام داده و اقدامات ویژه ای در دستور کار خود دارد.

دومین رویداد ملی و نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان از روز گذشته در محل دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است.

برای برای نخستین‌بار در کشور امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

کد خبر 749815

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی