Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@01:14:58 GMT

فرودگاه‌های مازندران در مسیر توسعه

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۳۸۱۵

فرودگاه‌های مازندران در مسیر توسعه

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: فرودگاه‌های استان در مسیر توسعه قرار دارند و اقدامات خوبی از یک سال گذشته تاکنون انجام شده است.
او افزود: پارکینگ توقف‌های هواپیما و بهسازی انبار مرکزی در فرودگاه دشت ناز ساری در دهه فجر بهره برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وطن خواه گفت: حصار کشی خیابانی کل فرودگاه‌های مازندران انجام می‌شود و تملک اراضی در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه در فرودگاه نوشهر دو واحد توسعه ترمینال داشتیم، افزود: با اقدامات اصلاحی صورت گرفته در دهه فجر امسال باند جدید فرودگاه رامسر به بهره برداری می‌رسد.
او گفت: با بهره برداری از باند جدید، زمینه توسعه پرواز‌ها و برقراری پرواز‌های متنوع در مسیر‌های مختلف فراهم می‌شود و مردم می‌توانند از فرودگاه و ظرفیت‌های حمل و نقل هوایی بیشتر بهره‌مند شوند.
وطن خواه افزود: با ساخت باند جدید فرودگاه رامسر که دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد، هواپیما‌های نوع ایرباس، فوکر ۱۰۰ و ام دی به رامسر می‌آیند.
او با بیان اینکه محل چرخش هواپیما در باند جدید با شاخص‌های بین المللی انجام شده است، گفت: پرواز‌های تبریز و مشهد بلافاصله پس از افتتاح باند جدید در فرودگاه رامسر راه اندازی می‌شود.
انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه های مازندران فرودگاه دشت ناز ساری فرودگاه رامسر فرودگاه های مازندران بهره برداری فرودگاه رامسر باند جدید وطن خواه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است