Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از ایجاد جاده چهارخطه شوشتر- دزفول به عنوان مسیر پدافند غیرعامل و موازی با مسیر اهواز - اندیمشک خبر داد.

غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح پل زیرگذر شهدای خادم سیدالشهدا شهر شوشتر که بامداد پنجشنبه، ۱۷ بهمن با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد این زیرگذر به دلیل مشکلاتی که در تردد شهری در مرکز شهر وجود داشت، خواسته عمده شهروندان شوشتر بود که با وجود تاخیر به دلیل مشکلات، بهتر از طرح اولیه ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: امیدواریم سایر پروژه‌ها نیز مانند پل دیلم، پل شور و کارخانه لاستیک خوزستان و صنایع جانبی نیشکر کارون نیز به سرانجام برسند. قسمتی از جاده شوشتر نیز که باید چهارخطه شود در دستور کار است. پروژه جاده شوشتر به دزفول نیز در مناقصه است.

شریعتی بیان کرد: پس از سیل اخیر خوزستان که بخشی از جاده اهواز - اندیمشک متوقف شد، خود را ملزم کردیم که به عنوان پدافند غیرعامل حتما باید جاده دیگری هم موازی با این مسیر داشته باشیم. در این زمینه، بهترین مسیر، همین مسیر شوشتر به دزفول است که به زودی چهارخطه کردن آن با ۶۴ میلیارد تومان هزینه آغاز خواهد شد.

وی گفت: کار آبرسانی به ۲۳ هزار هکتار از اراضی شوشتر در قالب طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری انجام شده و کار سه هزار هکتار دیگر باقی مانده است که کشاورزان در این زمینه مشکلاتی داشتند. آمادگی داریم اعتبار بگذاریم تا مشکل حل شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: برآوردهای پل علامه نیز به روز خواهد شد تا در اعتبارات سال ۹۹ آن را پیش‌بینی کنیم. پروژه پل عنافچه نیز در مسیر ملاثانی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان آغاز شده و سعی می‌شود در اعتبارات سال آینده نیز قرار بگیرد تا در توسعه عمران شهر شوشتر که گردشگران داخلی و خارجی بسیاری از آن بازدید می‌کنند، تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جاده پدافند غیرعامل جاده شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه