Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی در یکصد و پنجمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار داشت: اگر مدیران معتقد به خدمتگذاری هستند بایست در عمل این مهم را ثابت کنند و از راهها و روشهای قانونی کار مردم را راه بیاندازند و اگر در این مسیر زیرمجموعه ها مانع تراشی می کنند آنها را از سر راه بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در مجموع از عملکرد مدیران راضی هستم، ادامه داد: مدیرانی داریم که خودشان به دنبال کار مردم هستند و در این راه پیش قدم می شوند اما برعکس مدیرانی نیز وجود دارند که با تنگ نظری تصمیمات آنها مانع خدمت رسانی به مردم می شود که بایست این رویه را اصلاح کنند.
 
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام با تأکید بر راه اندازی به موقع کار مردم و خدمت به مردم خاطر نشان کرد: اگر مردم نباشند ما هم نیستیم و باید همه تلاش کنیم سرمایه گذاری صورت گیرد، اشتغال ایجاد شود و رونق اقتصادی برای مردم شکل گیرد و مسئولین هم در این راه باید موانع را بردارند.
 
استاندار ایلام با اشاره وضعیت مالی کشور به پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال ۹۸ تأکید کرد و گفت: باید پروژه هایی که ضرورت و اولویت بالاتری برای استان دارند و دستگاه های مربوطه خود توان انجام کار را دارند در دستور کار قرار گیرند.
 
وی از رشد ۳۴ درصدی اعتبارات اربعین خبر داد و افزود: در بودجه ۹۹ اعتبارات اربعین به ۸۲ میلیارد تومان افزایش یافته است.
 
سلیمانی دشتکی در ادامه بر اهمیت زیر ساخت های اربعین و مرز تاکید کرد و گفت: کار بازارچه های چیلات، چنگوله و هلاله شمالی در اولویت قرار دارد و بایست از منابع مختلف ازجمله اربعین، بحران، منابع داخلی و مرزی برای این مهم استفاده کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به آماده شدن زیرساخت های چیلات و چنگوله، اظهار داشت: زمینه برای ایجاد بازارچه هلاله شمالی نیز وجود دارد و در این زمینه ما دستور معاون اول را گرفته ایم.
 
وی افزود:  طرح های بسیار خوبی در مرز شکل گرفته است، امیدواریم به سرعت عملیات اجرایی آنها ادامه یابد و البته اعتبارات خوبی نیز در راه است که تا اربعین پیش رو این پروژه ها به سرانجام برسند.

۴۶

کد خبر 1349530

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان ایلام اعتبارات اربعین اقتصاد مقاومتی کار مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از تحقق ۱۰۳ درصدی تولید مجتمع پتروشیمی ایلام در فروردین سال ۱۴۰۳خبر داد.

«سیدغلام‌حسن گرشاسبی» با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوب سال ۱۴۰۳ میزان تولید فروردین ۷۴ هزار و۲۹۰ تن بود که با همت همکاران این میزان به بیش از ۷۶ هزار و پانصد تن افزایش یافت.

وی افزود: در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»ادامه داد: در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۳ رکورد ۱۰۰ درصد تولید محقق شود.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR65 تولید شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد