Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در دومین همایش بزرگ بانوان رزمی کار کرمان که با حضور مهین فرهادی زاد، معاون امور توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در سالن فجر برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به روح بلند ملکوتی شهدا، امام شهدا، شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای مقاومت، به ویژه سیدالشهدای مقاومت، افتخار دیار کریمان، سردار سپهبد"شهید حاج قاسم سلیمانی" سلام و درود فرستاد و حضور شرکت کنندگان را در این همایش بزرگ خیرمقدم گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او به سفر امروز مهین فرهادی زاد، معاون امور توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به استان کرمان اشاره کرد و حضور وی را مایه دلگرمی و خیر و برکت استان کرمان دانست.

پاریزی افزود: در بحث ورزش بانوان، سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و برنامه ریزی‌هایی که برای بانوان به صورت ویژه و اختصاصی صورت گرفته است، امروز شاهد این هستیم از بین ورزشکاران سازمان یافته استان که آماری بیش از ۱۱۰ هزار نفر ورزشکار است، نزدیک به ۴۰ درصد از ورزشکاران سازمان یافته ما بانوان هستند.

 

او تصریح کرد: این آمار نشان دهنده‌ی توجه ویژه و جایگاه خاص بانوان در ورزش استان کرمان است و قطعا سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در راستای سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان این است تا به جامعه ۵۰ درصدی هدفمان در حوزه ورزش بانوان برسیم و این اتفاق در سال آینده قطعا با توجه ویژه‌ای که به ورزش بانوان می‌شود و اماکن اختصاصی که در اختیار بانوان قرار می‌گیرد، خواهد افتاد.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم شاهد رشد کمی و کیفی ورزش بانوان در سطح استان کرمان باشیم.

 

او به درخشش بانوان کرمانی در عرصه‌های ملی و بین المللی اشاره کرد و بیان داشت: امروز بانوان کرمانی موفق به کسب سهمیه‌هایی در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک شدند که نشان از توانایی بانوان ورزشکار استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ما در اردو‌های تیم ملی نفرات بسیار زیادی دعوت شده داشتیم و اعضای رشته‌های مختلف تیم ملی از بانوان کرمانی هستند که واقعا جای تقدیر دارد از کسانی که در این حوزه به صورت هدفمند، برنامه ریزی شده و نظام‌مند فعالیت می‌کنند.

 

پاریزی افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی را برای گسترش ورزش بانوان داریم و اعتقاد داریم ورزش بانوان در استان هم از لحاظ کمی و هم کیفی و هم حوزه قهرمانی می‌تواند قوی‌تر از ورزش آقایان عمل کند.

او ابراز امیدواری کرد: با اعتقادی که به توسعه ورزش بانوانست، شاهد پیشرفت ورزش بانوان استان باشیم.

پاریزی تصریح کرد: معتقدیم دختران و زنان ما باید برای تربیت نسلی شاداب، پرنشاط و توسعه همه جانبه کشور به ویژه ورزش کشور پر از انگیزه و نشاط باشند.

 

او به حضور مهین فرهادی زاد در رأس معاونت امور توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و بیان داشت: حضور ارزشمند وی در حوزه توسعه ورزش بانوان نوید بخش روز‌های خوب و روشنی برای آینده ورزش کشور و استان کرمان خواهد بود.

پاریزی از افتتاح دو پروژه ورزشی در بردسیر با حضور خانم فرهادی زاد خبر داد و افزود: طی ایام الله دهه مبارک فجر، ۲۰ طرح ورزشی با هزینه کرد ۲۲ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح می‌شوند که با افتتاح این طرح‌ها ۲۱ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دهه فجر امور توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان کرمان مهین فرهادی زاد بانوان کرمانی سازمان یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود