Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری عصر روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر در جمع آشوریان ارومیه افزود: تمامی اقوام ایرانی از آشوری گرفته تا پیروان ادیان دیگر در دفاع از کشور، انقلاب و جنگ تحمیلی در کنار هم بوده و زیباترین تصاویر را خلق کرده‌اند.

وی ادامه داد: تقدیم شهدای بی‌شمار از سوی آشوریان و ارامنه نمونه بارز رشادت و وفاداری اقوام مختلف ایرانی نسبت به میهن خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امروز پس از طی فراز و نشیب‌های فراوان برای ساختن کشور و به اوج موفقیت رساندن آن، نیازمند اتحاد و همدلی تمامی اقوام و ادیان هستیم و بدون تردید در سایه هارمونی اتحاد می‌توانیم کشور را به سمت پیشرفت و ترقی سوق دهیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران وقتی بپا خاستند که نشانی از استقلال و آزادی و اسلام در جامعه نبود اظهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعارهای اصلی و اساسی مردم است که در سایه این انقلاب ۴۱ ساله بدست آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: طبق فرموده قرآن کریم "سرنوشت هیچ ملتی تغییر نمی‌کند مگر اینکه خود بخواهند" و ملت ایران نیز در همین راستا برای رهایی از ظلم و جور دست به انقلاب زدند.

وی همچنین به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی امروز صاحب رتبه‌های شاخصی در حوزه‌های علمی، علوم بنیادین و رشته‌های مختلف است که این مهم در سایه شعارهای مقدس انقلاب اسلامی بوجود آمده است.

حجت‌الاسلام خدایاری با اشاره به انتخابات پیش‌رو در اسفندماه سال جاری نیز افزود: ملت ایران این بار نیز باید وحدت و یکپارچگی خود را نشان داده و با اتحاد و انسجام پای صندوق‌های رای حاضر شده و یک‌بار دیگر آگاهی و شعور سیاسی خود را به رخ دشمنان و جهانیان خواهند کشید.

در این مراسم نایب رییس انجمن آشوریان ارومیه نیز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی در جهان با نام امام خمینی (ره) شناخته شده و به همین دلیل است تاکنون هیچ‌یک از طرح‌های آمریکایی برای مقابله با انقلاب اسلامی به جایی نرسیده و ترفندهایشان همواره بی‌اثر مانده است.

"انویه" ادامه داد: پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تئورسین‌های غربی و آمریکایی به ضرورت تحمل واقعیت انقلاب اسلامی و جایگاه ایران اعتراف می‌کنند. 

وی افزود: ۲۲ بهمن رویدادی است که نه تنها به عنوان پایان یک رژیم و آغاز حکومتی دیگر به شمار می‌رود بلکه سرفصلی از تاریخ ایران نیز محسوب می‌شود از این روز باید از آن به عنوان تجلی اراده ملت ایران یاد شود.

نایب رییس انجمن آشوریان ارومیه با بیان اینکه امروز دشمنان به شیوه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به انقلاب و کشور دارند گفت: نسل امروز باید با سیاه نمایی‌هایی دشمنان آشنا شده و بداند هدف دشمنان ضربه‌زدن به کشور و انقلاب است.

اجرای مراسم کُر، سرود و دکلمه توسط دانش‌آموزان مدارس پیشداد و حضرت مریم آشوری ارومیه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استقلال ایران اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آشوریان ارومیه انقلاب اسلامی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست