Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@01:22:49 GMT

دبستان دخترانه در بندرلافت جزیره قشم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۴۷۴۶

دبستان دخترانه در بندرلافت جزیره قشم افتتاح شد

همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر و با حضور استاندار هرمزگان، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، دبستان دخترانه در بندرلافت جزیره قشم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « سید فخرالدین هاشمی »، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در حاشیه برگزاری این آیین ضمن تبریک سالگرد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دبستان دخترانه بندرلافت در زمینی به مساحت سه هزار و 500 مترمربع با زیربنای 387 مترمربع بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این فضای آموزشی شامل شش کلاس درس، سرایداری و سرویس بهداشتی است.

 

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان عنوان کرد: برای ساخت این مدرسه شش کلاسه بالغ بر یک میلیارد و 950 میلیون تومان با مشارکت خیرین هزینه شده است.

 

هاشمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در دهه فجر سال جاری، 168 کلاس درس در قالب 41 پروژه آموزشی را افتتاح و به آموزش و پرورش تحویل می دهد.

 

وی افزود: برای ساخت این تعداد کلاس درس ۴۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دبستان دخترانه بندر لافت دهه فجر جزیره قشم افتتاح پروژه توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان سرپرست اداره کل نوسازی دبستان دخترانه کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم

خانم شجاعی مدیر دبستان استثنایی نوید سعادت شهر اظهار کرد: در پی وزش باد چند جوجه جغد از لانه هایشان به بیرون پرتاب شده بودند.

او گفت: در تماس تلفنی با اداره محیط زیست، نیرو‌های محیط زیست به همراه یکی از تیمارگران این اداره به مدرسه آمدند و جوجه‌ها را به لانه هایشان بازگرداند.

در دبستان استثتایی نوید، درختان کهنسال کاج با ارتفاع بیش از ۱۵ متر وجود دارد که جمعی از پرندگان به علت بلند بودن این درختان آشیانه خود را بر روی این درختان ساخته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب