Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@04:42:03 GMT

افتتاح اولین نمایشگاه مشاغل بانوان هنرمند پارسیان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۶۴۹۰

افتتاح اولین نمایشگاه مشاغل بانوان هنرمند پارسیان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

اولین نمایشگاه مشاغل بانوان هنرمند پارسیان با حضور پرشور بانوان صنعتگر  این شهرستان افتتاح شد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارسیان، اولین نمایشگاه مشاغل بانوان هنرمند پارسیان با شرکت پرشور بانوان صنعتگر و با حضور مسئولین شهرستان در سالن 9 دی سپاه پاسداران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان صنعتگر پارسیان که چندین ماه است بدون مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خودجوش به برگزاری نمایشگاه و برنامه‌های خود می‌پردازند با این نمایشگاه زیبا یک بار دیگر از هنر ناب پارسیانی رونمایی و مسئولین شهرستان را غافلگیر و مسئولین گردشگری هرمزگان را شرمنده کردند. 

مجتبی رضاپور فرماندار پارسیان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، گفت: انتظار این همه هنر را از بانوان پارسیانی نداشتم و با دیدن این نمایشگاه واقعاً خوشحالم از این همه ذوق و استعداد به وجد آمدم. 

فرماندار پارسیان افزود: با حمایت از بانوان هنرمند پارسیان زمینه حضور آنها را در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی فراهم خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم این محصولات تولیدی را به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر نماییم.

پویش سیل مهربانی در ‌پارسیان‌ /‌ هر مدرسه یک پایگاه همدلی شد + فیلم‌جشنواره تئاتر درسی مقاطع ابتدایی شهرستان پارسیان برگزار شد+فیلمعملیات ساخت هفت پروژه آموزشی و پژوهشی به همت خیرین در پارسیان آغاز شد + فیلم

فاطمه متوکل مسئول برگزاری نمایشگاه، هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناسایی بانوان صنعتگر معرفی کرد و گفت: تعداد زیادی از بانوان در سطح شهرستان هنرمند هستند اما شناخته شده نبودند که با این اقدام آنها را به صحنه آوردیم تا بتوانیم هنر پارسیان را به اقصی نقاط کشور معرفی کنیم.

وی، شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را بیش از 60 نفر‌ عنوان و تصریح کرد: تولید صابون و کرم گیاهی، رزین، عروسک‌سازی، عروسک و تل سر، بدلیجات، فرآورده‌های ارده‌ای، ویترای روی شیشه و سرامیک و بان و گل‌دوزی، فروش پوشاک، آشپزی، ترشیجات، گیفت و استند، تراریوم، قنادی، زیورآلات، نقاشی، حصیربافی، صنایع دستی و ... از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است.

گزارشگران:مصطفی حمزوی، حسین پاسلار و آرزو فضیلت‌زاده

انتهای پیام/866/ز

R7555/P/S6,58/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانوان صنعتگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با شغل‌های مختلف نمایشگاه آشنایی با مشاغل مختلف در گچساران برپا شد
جمالی افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان برای آشنایی با حرفه و شغل‌های مختلف در همه مدارس استان برپا می‌شود.
وی ادامه داد: امسال در ۶۰ آموزشگاه استان نمایشگاه آشنایی با مشاغل برپا شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد