Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فرامرز قریبیان با اشاره به این‌که «خروج» آخرین فیلم ‌او در سینماست، گفت: در چند سال گذشته و از زمان اتفاقات مربوط به جشنواره‌ای که فیلم "عصبانی نیستم" در آن بود، ماجراهایی پیش آمده که ترجیح می‌دهم دیگر در سینما نباشم چون حوصله بچه‌بازی مسئولان سینمایی را ندارم.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، این بازیگر باسابقه سینما در نشست مطبوعاتی فیلم «خروج» درباره بازی در این فیلم که پس از حدود ۸ سال به‌خاطر آن بار دیگر به جشنواره آمده بود، گفت: من نقش‌های معترض را خیلی دوست دارم و از اولین فیلمی هم که بازی کردم، تا به این‌جا همین‌طور بوده و همیشه در مقابل یک قدرتی که می‌توانست ارباب باشد یا حاکمیت، معترض بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این‌که پس از این سال‌ها رسیدم به فیلم "خروج" که به نظرم بهترین فیلمی است که داشته‌ام چون خودم در حال حاضر یک بخشی (کاراکتر اصلی فیلم) هستم.
او با اشاره به این‌که در این ۸ سال گذشته پس از فیلم "گناهکاران" پیشنهادهای زیادی برای بازی داشته که آن‌ها را دوست نداشته و رد کرده است، ادامه داد: دوست داشتم با فیلمی که آن را دوست داشته باشم حرفه‌ام را پایان دهم. گرچه این کار هم سختی زیادی داشت اما آن‌قدر برایم خوب بود که این‌جا آمدم تا بگویم این آخرین فیلم من است چون دیگر حوصله بچه‌بازی‌های این مسئولان سینمایی را ندارم.
قریبیان در پاسخ به این‌که چه چیزی باعث خداحافظی او از بازیگری در سینما شده است؟ گفت: مسائلی در پشت پرده است که من به همین دلیل سال‌هاست در جشنواره شرکت نمی‌کردم. اما این بار به خاطر این‌که فیلم را دوست داشتم به این‌جا آمدم. عجیب است که در روزهای اول حرف‌های خوبی درباره فیلم گفته می‌شد اما در دو سه روز گذشته جو دیگری پیش آمده و فضا عوض شده است. کسانی که علیه فیلم نوشتند منتقدان دولتی هستند و عجیب است که فیلمی که از آرای مردم خارج شده، سانس‌های فوق‌العاده دارد. 
این بازیگر ادامه داد: قبلا هم به آقای صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفته بودم که به جشنواره نمی‌آیم اما برای این فیلم و تصمیمی که داشتم گفتم که به جشنواره می‌آیم.
او درباره یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شده به خداحافظی از سینما برسد، به ماجراهای چند سال قبل جشنواره فجر و زمانی که داور این رویداد بود، اشاره کرد و گفت: من چند سال قبل زمان فیلم "عصبانی نیستم" که قرار بود به نوید محمدزاده جایزه بدهند، جزو داوران جشنواره بودم و کسی بودم که همان سال این قضیه را علنی کردم. من این چیزها را (حاشیه‌های اخیر علیه فیلم "خروج") دیده‌ام. آن سال خودم با یکی از سایت‌های سینمایی تماس گرفتم و گفتم، آیا شما برای مصاحبه صحبت‌ها را ضبط می‌کنید که گفتند بله و من هم توضیح دادم ماجراها را و خواستم از طرف من منتشر کنند. آن روزها آقای رضاداد دبیر بود. می‌دیدم همه پچ‌پچ می‌کنند که اگر فیلم "عصبانی نیستم" را تحویل بگیریم، مجلس گفته که جشنواره را به هم می‌ریزد. می‌شنیدم که می‌خواهند رای را عوض کنند. بعد هم در سالی دیگر پسرم فیلم داشت و من تهیه‌کننده فیلمش بودم. اما برخوردهای دیگری دیدم. به همین  دلیل من ترجیح می‌دهم با این شرایط دیگر در سینما نباشم. برچسب ها: فرامرز قریبیان ، عصبانی نیستم

منبع: خرداد

کلیدواژه: فرامرز قریبیان عصبانی نیستم فرامرز قریبیان عصبانی نیستم چند سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی مقابل شمس‌آذر اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازیکنان پیکان برای بازی مقابل شمس‌آذر انگیزه بالایی دارند چون می‌دانند که با یک تیم جنگنده و دونده بازی دارند. بنابراین باید ۹۰ دقیقه بازی را با تمرکز در زمین باشند.

عنایتی سپس به تمجید از شمس آذر و عمکردش در این فصل از رقابت‌ها پرداخت: به مجموعه شمس‌آذر تبریک می‌گویم چون تیم خوب و قابل قبولی را ساخته‌اند و من چون خودم در چنین شرایطی بودم می‌دانم تیم‌هایی که از دسته‌های پایین‌ به لیگ برتر صعود می‌کنند کار سختی را پیش‌ روی دارند، اتفاقاتی که برای شمس‌آذر افتاد و شروع فصل با سه امتیاز منفی هم مزید بر علت شد تا شمس‌آذر کار سخت‌تری را در پیش داشته باشد. همه فکر می‌کردند این تیم به مشکل بزرگی بخورد، اما دیدیم که انگیزه همیشه می‌تواند از همه مسائل و حواشی جلوتر باشد.
او سپس به شرایط تیم خودش بازگشت و افزود: تیم پیکان هم آماده است و تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا فردا بتوانیم با دست پر از زمین بازی بیرون بیاییم. امیدواریم بتوانیم تمریناتی که انجام دادیم و تاکتیک‌هایی که تمرین کرده‌ایم را به درستی در زمین اجرا کنیم.

او سپس در واکنش به سوال اول که درباره استفاده از بازیکنان جوان توسط سرمربیان هر دو تیم بود و اینکه در صورت هیجان بازی بالا می‌رود، گفت: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است. هفته‌های گذشته هم اگر ما کمتر به بازیکنان جوان میدان دادیم به خاطر شرایط سخت جدول بوده و الان با اینکه هنوز شرایط‌مان کاملاً خوب نشده ولی سعی می‌کنیم آرام آرام بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنیم.
سوال بعدی از عنایتی درباره ضعف پیکان در بخش دفاعی بود و سرمربی خودروسازان در واکنش به آن اینطور پاسخ داد: ما باید روی ساختار دفاعی یک تیم صحبت کنیم، به این صورت که وقتی تیمی گل می‌خورد مطمئناً فشار از جلو روی تیم حریف کمتر بوده است، یعنی بازیکنان جلوتر باید به بازیکنان خط دفاعی کمک کنند. ما سعی کردیم در فوتبال روی گل زدن تمرکز کنیم و ساختار دفاعی را ترمیم کنیم. امیدواریم فردا بتوانیم بدون گل خورده از زمین خارج شویم. در فوتبال از دقیقه اول تا آخر باید منتظر اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی باشیم و شاید آنچه تمرین کرده‌ایم در زمین اتفاق نیفتد بنابراین باید صبر کنیم ببینیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد، آرزو دارم بازی خوبی ببینیم زیرا همه از هر دو تیم توقع دارند ضمن اینکه در هفته‌های گذشته بازی‌های جذاب و پرگلی از پیکان شاهد بودیم.
عنایتی در واکنش به سوال بعدی درباره کمبود زمان برای ریکاوری تیم‌ها گفت: من فقط یک سؤال از مسئولان دارم و آن اینکه چه دلیلی وجود داشت بازی شمس‌آذر و پیکان یک روز زودتر از سایر بازی‌ها انجام شود؟ در نیم‌فصل اول هم این اتفاق بارها برای پیکان افتاد که دلیل آن را هیچ وقت متوجه نشدم.

دیگر خبرها

  • ببینید | ناگفته‌های فردیون جیرانی از خدمت بزرگ عباس کیارستمی به سینما
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل