Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@06:45:07 GMT

خالد شفیعی: مقابل پارس جم کم دقت بودیم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۸۲۹۱

خالد شفیعی: مقابل پارس جم کم دقت بودیم

مدافع تیم سایپا گفت: مقابل پارس جم کم دقت بودیم، اما بدشانس نبودیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خالد شفیعی درباره تساوی یک بر یک سایپا مقابل پارس جنوبی در هفته نوزدهم لیگ برتر بیان کرد:

امروز (جمعه) خیلی موقعیت گل داشتیم و یک توپ را هم خودم خراب کردم. فکر می‌کنم در بازی‌ای که می‌توانستیم ۴ ،۵ گل بزنیم به تساوی یک بر یک رسیدیم که این موضوع هم به دلیل تمرکز نداشتن مان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره سیستم دفاعی سایپا گفت:

ما چهار دفاعه بازی می‌کنیم، اما در بسیاری از صحنه‌ها که هافبک دفاعی وسط زمین می‌آید این سیستم تغییر می‌کند.

شفیعی تصریح کرد:

نمی‌توانیم بگوئیم مقابل پارس جم بدشانس بودیم، اما خودمان دقت نکردیم و اگر این کار را انجام می‌دادیم راحت با گل‌های زیاد حریف را می‌بردیم. ۲ موقعیت به تیرک دروازه زدیم. فکر می‌کنم روزمان نبود.

مدافع تیم سایپا درباره اینکه آیا اینگونه امتیاز از دست دادن به ضرر تیم جوان سایپا نمی‌شود، بیان کرد:

بی شک نباید امتیاز‌ها را مفت از دست بدهیم. به قول مهرداد محمدی رفته به رفته (منظورش هفته به هفته بود) بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. باید امتیاز بازی‌های خانگی را جمع کنیم تا در ادامه کار وضعیت بهتر و منسجم تری داشته باشیم.

شفیعی درباره دلیل بازی نکردن خود در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت:

نبودم، اما جای من خالی بود (باخنده). به دلیل نامهربانی برخی‌ها که اسم شان را نمی‌برم نتوانستم بازی کنم، اما همیشه در زندگی ام لطف خدا را حس کردم و تا ابد همین است.

او درباره تاثیر جوانی تیم سایپا در نتایج نه چندان خوب این تیم در فصل جاری گفت:

جوان بودن تیم برای هر سرمربی‌ای تاوان دارد و فکر می‌کنم ابراهیم صادقی هم تاوان جوانگرایی سایپا را پرداخت کرده است. در سال‌هایی که در لیگ برتر بازی کرده ام خیلی از جوان‌ها را دیده و باز هم می‌بینم، اما سایپا جوان‌های خیلی خوبی دارد.

شفیعی درباره رتبه پایانی سایپا در لیگ نوزدهم بیان کرد:

تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود، اما جوان‌هایی که سایپا دارد بی شک در سال‌های آتی به علیرضا جهانبخش ها، سردار آزمون‌ها و کریم انصاری فرد‌های دیگری برای فوتبال ایران تبدیل می‌شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر خالد شفیعی سایپا لیگ برتر مقابل پارس جم فکر می کنم تیم سایپا لیگ برتر جوان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا بایرن مونیخ امروز از آینتراخت فرانکفورت میزبانی کرد و با نتیجه 2-1 برنده شد.

بایرن با این گل 69 امتیازی شد و فاصله با اشتوتگارت رده سومی را به 5 امتیاز رساند. بعد از تثبیت قهرمانی زودهنگام بایرلورکوزن، تیم تحت هدایت توماس توخل روی نایب قهرمانی تمرکز کرده است.

توماس توخل پس از بازی امشب به خبرنگاران گفت:"جمال موسیالا دیروز تمرین را متوقف کرد و دوباره احساس درد داشت. امروز امکان حضور او در ترکیب وجود نداشت. در مورد ماتیس دی‌لیخت و کنراد لایمر باید منتظر بمانیم و ببینیم آزمایشات چه می‌گویند."

وضعیت دی‌لیخت و لایمر؟

مچ پای لایمر پیچ خورده و دی‌لیخت از ناحیه رباط زانو آسیب دیده است. باید ببینیم که هر دوی آن‌ها تا روز سه شنبه آماده هستند یا خیر.

بازی سه شنبه مقابل رئال مادرید؟

البته که بازی روز سه شنبه امروز در ذهن ما نقش داشت اما امروز باید یک عملکرد جدی از خود نشان می‌‌دادیم. می.دانستیم که آینتراخت در ضد حمله چقدر خوب است، بنابراین باید اینکه توپ را به سادگی از دست بدهیم، فراموش می‌کردیم. ما متمرکز بودیم و خیلی کم شاهد ضدحملات حریف بودیم.

تغییرات در ترکیب؟

ما لایمر و دی‌‌لیخت را از دست دادیم و مجبور شدیم تغییراتی ایجاد کنیم. لئون گورتسکا در پایان در دفاع راست بازی کرد. اما همه تا آخر، یک بازی جدی انجام دادند. پیروزی امروز مهم بود و آسان نبود. از تمام تیم تشکر می‌کنم. اکنون می‌توانیم به طور کامل روی بازی رئال تمرکز کنیم.

اظهارات اولی هوینس؟

من دیروز از این صحبت‌ها با خبر شدم و آن را خواندم. قبل از بازی در این مورد صحبت کردم. من سوال شما خبرنگاران را درک می‌کنم، اما تمرکزم روی بازی سه شنبه است. 10 روز آینده برای همه ما فوق العاده مهم است. هیچ زمانی برای چنین بحث‌هایی وجود ندارد. همه چیز باید در مورد رئال مادرید، اشتوتگارت و سپس رئال مادرید باشد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)