Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان گفت: تعداد ۲۰۷ نفر از دانش آموزان پسر این شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

«بهمن صفرپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آشخانه به اعزام ۲۰۷ نفر از دانش آموزان پسر به جنوب کشور اشاره کرد و  اظهارداشت: هدف از اجرای این برنامه ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنا کردن دانش آموزان، جوانان و نوجوانان با فداکاری‌ها، رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پروش مانه و سملقان افزود: تلاش می‌کنیم تا به اهداف تعیین‌شده در این زمینه دست یابیم.

 

وی عنوان کرد: کاروان‌های راهیان نور یک سنت حسنه و یک کار فرهنگی بزرگ و تاثیرگذار در جامعه است و این رزمندگان و شهدای عزیزمان بودند که دلیرمردانه و باعزت در مقابل دشمن سر تا پا مسلح ایستاده و دشمن را به زانو درآوردند.

 

مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان خاطرنشان کرد: راهیان نور یک اقدام فرهنگی مهم و تاثیرگذار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و الگوگیری از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان و به ویژه دانش‌آموزان به شمار می‌رود.



صفرپور گفت: دانش‌آموزان در طول حضور در این مناطق از یادمان‌های شهیدان بازدید خواهند کرد.



وی در پایان از همکاری راویان، روحانیون و مبلغان، خادمان شهدا و فرهنگیانی که کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان را همراهی می کنند، قدردانی کرد.
 

این دانش آموزان به مدت یک هفته از مناطق جنگی دیدن می کنند.

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور مانه و سملقان آموزش و پرورش مانه و سملقان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص