Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر در این مراسم گفت: عملکرد دولت مایه افتخار است چرا که در سخت ترین شرایط مالی قرار دارد اما روند توسعه ادامه دارد.

بهره برداری از ۴۵۰ هکتار آبیاری تحت فشار و افتتاح ۴ واحد سردخانه محصولات کشاورزی در شهرستان دشتستان با حضور استاندار بوشهر انجام شد. ظرفیت سردخانه های افتتاح شده ۱۱۰۰ تن است و ۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالکریم گراوند با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی احداث گلخانه کشاورزی در استان بوشهر یادآور شد: تا سال ۹۲ حدود ۹۲ هکتار گلخانه در استان بوشهر اجرا شده بود اما این رقم امروز به ۳۹۳ هکتار گلخانه کشاورزی رسیده است.

وی اظهار کرد: در دو سال گذشته ۷ هزار و ۵۵۷ هکتار آبیاری نوین در استان اجرا شد.

استاندار بوشهر گفت: از منابع اعتباری باید به درستی استفاده کنیم، درست هزینه کردن منابع محدود رمز موفقیت در انجام پروژه ها است و این روش در استان انجام می شود.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه های عمرانی زیرساختی با وجود تحریم و مشکلات عمده مالی توسط دولت در استان کاری ارزشمند و مهم است.

به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی توسعه شبکه گاز به ۱۶ روستای دشتستان با ۱۷۸ میلیارد ریال و همزمان ۲۳ پروژه گازرسانی در دشتستان با ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

همچنین در ادامه سفر استاندار به دشتستان، پروژه های مخابراتی دشتستان با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد که بخشی از این پروژه ها شامل فیبر نوری بوشکان به تنگ ارم، سایت 3G ایرانسل در رودفاریاب و G4 در دهرود علیا، فیبر نوری سعد آباد به هلپه ای، بهره برداری از تلفن ثابت شهرک آبرسانی برازجان و ایجاد پوشش همراه در روستای باغ تاج است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهه فجر استاندار بوشهر استان بوشهر پروژه دشتستان بوشهر ايرانسل مخابرات دولت استاندار بوشهر میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گرد و صد‌ها قلم کالای دیگر کشف شد.

وی از دستگیری ۵ نفر نفر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم استان با مرزبانان، گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌هاست و در راستای مبارزه باقاچاق و حمایت از تولیدات داخلی باقاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند