Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:59:05 GMT

انتخابات نماد رشد کشور است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۳۵۲۹

انتخابات نماد رشد کشور است

فرماندار اصفهان گفت: انتخابات نماد رشد و توسعه کمی کشور بوده و دستاورد دموکراسی و انتخابات بسیار ارزشمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حسین سیستانی در آغاز جلسات آموزشی-توجیهی عوامل انتخابات، خاطرنشان کرد: کشور ما توانسته است با تکیه بر ظرفیت های داخلی به عنوان یک کشور پیشگام و پیشرو در عرصه های مختلف ملی و بین المللی مطرح باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار اصفهان عنوان کرد: قانون انتخابات در کشور ما به عنوان قانونی نسبتا پویا توانسته است نقش مؤثری را در اعتلاء و موفقیت کشور و رسیدن به اهداف و برنامه های متنوع، ایفا نماید.

وی با بیان اینکه انتخابات دارای نقش مؤثری در توسعه کشور است، افزود: انتخابات نماد رشد و توسعه کمی کشور بوده و دستاورد دموکراسی و انتخابات بسیار ارزشمند است.

سیستانی قانون محوری، و حرکت بر مدار قانون را سیاست اصلی دولت تدبیر و امید، عنوان و خاطر نشان کرد: مجریان انتخابات باید رعایت اصلی بی طرفی، امانتداری، قانون محوری، سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری را به عنوان محورهای اصلی انتخابات مورد توجه جدی قرار دهند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت بی طرفی در روند اجرای انتخابات، افزود: عوامل اجرایی انتخابات باید به وظایف قانونی، شرعی و اخلاقی خود عمل کنند و با رعایت امانتداری و اصل بی طرفی، زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مهیا سازند.

وی تصریح کرد: مجریان انتخابات باید از رأی مردم حفاظت کنند و از هرگونه اعمال سلیقه شخصی در انتخابات اجتناب نمایند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرماندار اصفهان بی طرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

گروه اقتصاد و درآمد: مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: درمجموع 220 میلیارد تومان برای امر برگزاری انتخابات تخصیص یافته است.

 

به گزارش جماران، تقریبا هر دو سال یک بار انتخابات عمومی در کشور ما برگزار می شود. در اردیبهشت ماه سال 1403، دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار خواهد شد. بنابراین در لایحه بودجه 1403، برای برگزاری انتخابات، 176 میلیارد تومان بودجه هزینه ای در نظر گرفته شده است.

 

همچنین یکی از برنامه های شورای نگهبان در لایحه بودجه سال 1403 ، «نظارت بر انتخابات» است که در این زمینه 44 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. بنابراین درمجموع 220 میلیارد تومان برای امر برگزاری انتخابات تخصیص یافته است.

 

مرکز پژوهش های مجلس در گزارش خود تاکید کرده است: در این زمینه نکته مهم این است که می توان با تجدیدنظر در مکانیسم برگزاری انتخابات، در هزینه های عمومی کشور صرفه جویی کرد.

             

دیگر خبرها

  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند