Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رشد و کارآفرینی و مرکز بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به بهره برداری رسید. ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزاش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مرکز رشد و کارآفرینی و مرکز بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاری در این مراسم از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد و در جریان فعالیت دانشجویان قرار گرفت. این مرکز با هزینه 5 میلیارد تومانی از محل اعتبارات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه اصفهان در 4 بخش شتاب‌دهنده صنایع خلاق، بازی‌های رایانه‌ای، کریدر جامع دانش و FABLAN در مساحت 7 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

مدیر مرکز رشد، کارآفرینی و بازی‌های رایانه‌ای ناحیه نوآوری و فن آوری دانشگاه اصفهان، در این مراسم بیان کرد: امروز پوسته قدیمی دانشگاه شکسته شده و شاهد عصری جدیدی در عرصه علم فن و آوری در این دانشگاه هستیم، که در 2 مرحله در سال‌های 95 و 98 به بهره برداری رسیده است.

جواد راستی گفت: این مرکز در ایران بی همتا است و در حوزه علم و فناوری قابل رقابت در سطح جهانی است، موقعیت مکانی این مرکز در بهترین نقطه شهر قرار دارد و می‌توانیم جذب خوبی از نوآوران داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در اصفهان: سیستم اقتصاد دانش بنیان به عنوان یک زیست بوم تشکیل شودمعاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بوشهر: فعالیت‌های تحقیقاتی صنعت نفت و گاز برون سپاری شودبازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از پروژه‌های دانش بنیان استان سمنان به روایت تصاویر

وی بیان کرد: دانشگاه اصفهان دسترسی بسیار خوبی برای پژوهشگران دارد و این مرکز نشان داد که دانشگاه اصفهان گام بزرگی در محدوده‌ای کوچک برداشته است. جوانان کشور ما به دنبال دستی هستند که آن‌ها رشد و ارتقا دهد که این اتفاق مهم اکنون در اصفهان رخ داده است.

رئیس دانشگاه اصفهان در این مراسم اظهار داشت: مرکز نوآوری و بازی‌های سرگرمی را برای نخستین بار در بین دانشگاه‌های کشور راه‌اندازی کردیم و باید این ناحیه به نوآوری تبدیل شود.

هوشنگ طالبی گفت: مجاورت دانشگاه با ارتش حسن بسیار خوبی است که این ناحیه در این منطقه گسترش پیدا کند. باید به دنبال زمینه‌ای باشیم تا این منطقه تبدیل به ناحیه نوآوری و فن آوری شود. اثرگذاری دانشگاه به جامعه نوآوری است و باید تلاش کنیم منطقه را به منطقه نوآوری برای اصفهان کنیم.

وی گفت: محیط دانشگاه اصفهان و ارتش باید به کارخانه نوآوری تبدیل شود  تا در رشد و علم و فن آوری از آن استفاده شود.

در ادامه حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در دانشگاه اصفهان وی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از هاب طراحی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بازدید کرد و در جریان امور این مرکز قرار گرفت.

در ادامه تصاویری از بازدید ستاری را در این مراکز مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/172/ ت

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بهره برداری رسید بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان رئیس جمهور علوم پزشکی فن آوری مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد