Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: هماهنگی بین هیات نظارت و ستاد انتخابات در اجرای فرآیند انتخابات تاکنون بی‌نظیر و مطلوب بوده است.

حجت الاسلام عربی در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان با اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان اظهار کرد: برگزاری انتخابات همواره اقدامی با مسئولیت، سرنوشت‌ساز و امانت سنگینی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: آرای مردم برای سه گروه رای‌دهنده، نامزد و نظام جمهوری اسلامی حق است که باید در هر سه مورد ، امانت‌ها رعایت شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان با بیان اینکه، تنها شعبه اخذ رای و زمان برگزاری انتخابات امانت نیست، بلکه تمامی فرآیند انتخابات به معنای واقعی امانت هستند، گفت: تقوا و قانون دو رکن مهم در اجرای فرآیند انتخابات است که با توجه به این موارد باید انتخابات برگزار شود.

حجت الاسلام عربی تصریح کرد: هماهنگی هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات در استان سمنان به معنای واقعی مطلوب و بی‌نظیر بوده است و اعضای هیات نظارت انتخابات در اجرای فرآیند انتخابات به هیچ عنوان به دنبال مچ‌گیری نیستند.

وی ادامه داد: ملاک کار در اجرای فرآیند انتخابات، قانون است و تمامی مسئولان مربوطه در چارچوب قانون برای حُسن اجرای انتخابات تلاش کنند.

تاکید رئیس ستاد انتخابات بر دقت در انتخاب نمایندگان فرماندار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فرمانداران هشت شهرستان استان سمنان در آموزش و انتخاب نمایندگان فرمانداران در شعبه‌های اخذ رای دقت نظر داشته باشند

حبیب‌الله خجسته‌پور در نشست ستاد انتخابات استان سمنان افزود: نمایندگان فرمانداران در شعبه‌های اخذ رای ، اختیار فرماندار را دارند که این امر حساسیت برای انتخاب نماینده فرماندار در شعبه‌های اخذ رای را نشان می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: هر تصمیمی که نماینده فرماندار در شعبه اخذ رای بگیرد قابلیت اجرا دارد، بنابرین در آموزش این افراد تلاش شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات در استان سمنان نداشتیم و از تلاش فرمانداران، بخشداران و مسئولان ستاد انتخابات در استان تشکر می‌کنم.

خجسته‌پور اضافه کرد: برقراری ارتباط و هماهنگی نماینده فرماندار در شعبه اخذ رای با سرناظر و نیروی انتظامی و دیگر مسئولان برگزار کننده انتخابات در روز قبل از برگزاری اخذ رای انجام شود

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم استان سمنان معاون سیاسی استاندار سمنان اجرای فرآیند انتخابات نماینده فرماندار در شعبه هیات نظارت انتخابات نمایندگان فرماندار شعبه های اخذ رای انتخابات در استان برگزاری انتخابات ستاد انتخابات شعبه اخذ رای سمنان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان که به منظور ارتقا و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه انجام شد، بر اهمیت صلح و سازش و نقش ستاد ملی صبر در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: استقبال مردم استان از ایده‌ها و طرح‌های ستاد ملی صبر بسیار پر رنگ بوده و مردم به صورت خودجوش برای حل اختلاف به صلحیاران مراجعه می‌کنند.

معاون حل اختلاف دادگستری کردستان مراجعه مردم به صلحیاران را در صلح و سازش بسیاری از دعاوی موثر دانست و اعلام کرد: مردم با مراجعه به صلح یاران زمینه سازش در مورد شکابات خود را فراهم کرده‌اند.

اسدی به برنامه‌های ستاد ملی صبر در استان‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: از برنامه‌های ستاد ملی صبر تشکیل هیات‌های صلح در مساجد و تکایا و جذب افراد توانمند و ساماندهی صلحیاران است.

وی اضافه کرد: این مهم تا ساماندهی و تشکیل هیات‌های صلح در تمامی مساجد و اماکن مقدسه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092631

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند