Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی به مناسبت آغاز سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برادران دارالقرآن امام علی(ع) بیان کرد: مجالس قرآنی ما همیشه باید آموزنده باشد. البته لازم است محصول این جلسات منتشر شده و از طریق فضای واقعی و مجازی همگان از آن بهره‌مند گردند.

به گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی به مناسبت آغاز سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش برادران، پیامی منتشر کرد که امروز، 20 بهمن‌ماه در مراسم افتتاحیه این مسابقات قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قبل از هر چیز شرکت شما جوانان و عزیزان را در این مراسم پر فیض قرآنی تبریک می‌گویم.

قرآن منبعی است سرشار از حکمت‌ها، نکات فلسفی، علمی، اخلاقی و اجتماعی که به فرموده امیر مومنان علی(ع):« مَا جَالَسَ هَذَا اَلْقُرْآنَ أَحَدٌ إِلاَّ قَامَ عَنْهُ بِزِيَادَةٍ أَوْ نُقْصَانٍ زِيَادَةٍ فِي هُدًى أَوْ نُقْصَانٍ مِنْ عَمًى؛ هیچ‌کس در کنار قرآن نمی‌نشیند مگر اینکه هنگامی که از آن مجلس بر می‌خیزد یا چیزی بر هدایتش افزوده شده یا از اشتباهاتش کاسته گردد.»

امیدوارم پیام این حدیث شریف مولی امیر مومنان علی(ع)  را بشنویم و بدانیم که مجالس قرآنی ما همیشه باید آموزنده باشد. البته لازم است محصول این جلسات منتشر شده و از طریق فضای واقعی و مجازی همگان از آن بهره‌مند گردند.

من در این پیام کوتاه بار دیگر به همه شما عزیران و دست‌اندرکاران این مراسم تبریک عرض نموده، و امیدوارم که در سایه قرآن، همیشه موفق و سربلند باشید و روح آن عالم بزرگ و فرزانه، علامه طباطبایی(قدس سره) که این دارالقرآن بیت شریف ایشان بوده و به نام ایشان نامیده شده‌است از این مجلس قرآنی فیض ببرند.

والسلام علیکم و رحمه الله

قم ـ ناصر مکارم شیرازی

20/11/1398

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم خبرگزاری قرآن مکارم شیرازی مکارم شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب