Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوروند بر حضور اقشار مختلف به ویژه فعالان حوزه فرهنگ و هنر، فرهیختگان، هنرمندان و اصحاب رسانه در این راهپیمایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد جوروند» امروز (۲۰ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: راهپیمایی امسال متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود چرا که چند اتفاق رخ داد که پیامدهای مثبتی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: اگر چه برخی از این رویدادها همچون شهادت سردار سلیمانی بسیار دردناک بود اما حضور مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار اتحاد، همدلی و یکدلی مردم را به رخ جهانیان کشید که این اقدام قابل تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال از میدان شهدا آغاز می شود و تا چهار راه آبادان ادامه دارد اضافه کرد: با توجه به همزمانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلم سردار سلیمانی می طلبد حضور اقشار مختلف در این رویداد بیشتر باشد.

 

جوروند بر حضور اقشار مختلف به ویژه فعالان حوزه فرهنگ و هنر، فرهیختگان، هنرمندان و اصحاب رسانه در این راهپیمایی تاکید کرد و اذعان داشت: هیچ چیز به اندازه شرکت در این رویداد نمی‌ تواند قوت قلبی برای مسئولان نظام باشد و این حضور نشان دهنده اتحاد میان ملت ایران است.

 

وی از برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمان در اهواز خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسم (پنج شنبه ۲۴ بهمن) در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید دارند و ما نیز باید با حضور خود نشان دهیم که همچنان پای آرمان های نظام اسلامی ایستاده ایم.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان اشاره کرد و با بیان اینکه این رویداد تا فردا (دوشنبه ۲۱ بهمن) ادامه دارد یادآور شد: این جشنواره در دو سینمای هلال و ساحل اهواز در حال برگزاری است و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری جشنواره شعر استانی، جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوانان در دزفول، جشنواره ماه انقلاب در شادگان و ... خبر داد و عنوان کرد: این برنامه ها به مناسبت دهه فجر برگزار شده است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور اقشار مختلف اصحاب رسانه بر حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

وی افزود: همچنین آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی ادامه داد: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

مسابقه کتاب سال استان آذربایجان‌غربی با همکاری خانه کتاب ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل