Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی را مشاهده کنید.

علی جهانبخش با نام هنری بابک خواننده معروف موسیقی کشور، عکسی به همراه پسرش در هواپیما منتشر و متنی برای او نوشت.
" چشم‌های تو پنجره‌های بهشت است پرده پلک هایت را که کنار می‌زنی نور به دنیا می‌آید "

محسن تنابنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون تیزر جدید‌ترین فیلم خود با نام «سه کام حبس» که در جشنواره فیلم فجر اکران شد را در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیمان معادی بازیگر برجسته کشور نیز عکسی از خودش با گریم در فیلم «درخت گردو» ساخته محمد حسین مهدویان در صفحه اش منتشر کرد و نوشت:

" مێژو هات و باڵای خۆی گرت بە باڵای زامەکانی تۆ، زامەکانت یەک دو قولانج درێژتر بون

تاریخ آمد و قامتش را بە قامت زخم‌های تو اندازە کرد.. قامت زخم‌های تو یک دو وجب بلندتر بود
درخت گردو. کارگردان محمد حسین مهدویان "

داریوش فرضیایی با نام هنری عمو پورنگ مجری کودک و نوجوان با انتشار ویدیویی از برنامه زنده اش در سال ۸۳، خاطرات آن روز‌ها را تداعی کرد.

" قطعا این ترانه رو یادتون هست (الو مامان) سال _۱۳۸۳_پخش شبکه اول، یادش بخیر از اونروزا تا امروزشاید خیلی چیز‌ها عوض شده باشه، ولی خاطرات رو هرگز نمیشه عوض کرد؟! بگذار برایت خاطره‌ای باشم! خاطره‌ای از جنس اشک شوق! "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علی اوجی بازیگر سینما و تلویزیون نیز با انتشار تیزر فیلم «سینما شهر قصه» در صفحه اینستاگرامی خود، متنی درباره این فیلم نوشت.

" سینما شهرقصه: بزرگداشتی برای تاریخ موسیقی فیلم ایران

بامداد افشار که نگاه او در موسیقی فیلم برای آن‌هایی که هم، چون من دنبال اش می‌کنند جذاب است، همیشه برای تجربه نقشی ویژه قائل است. در چنین فضایی طبیعی ست که کارگردانانی سراغ او بروند که خودشان و سینمای شان سرشار از تجربه گرایی باشد. قطعا کیوان علی محمدی یکی از همان هاست.

"سینما شهرقصه"از اولین لحظه با موسیقی وارد می‌شود و از همان ابتدا با صدای بلند اعلام می‌کند که موسیقی عنصر مهمی در پیشبرد قصه است. "سینما شهرقصه" علاوه بر این که بزرگداشت سینمای ایران است، بزرگداشتی است برای تاریخ موسیقی فیلم ایران. موسیقی به تنهایی در این فیلم روایتگر است و صاحب شخصیت. در بسیاری از سکانس‌ها که یادآوری نوستالژیک سینمای ایران در دوره‌های مختلف است، این موسیقی‌های شنیدنی آهنگ سازان بزرگ سینمای ایران است که پیوند دهنده‌ی داستان با تاریخ سینمای ایران هستند. از این دست می‌توان به موسیقی قیصر، بوی پیراهن یوسف و دندان مار اشاره کرد.

بامداد افشار درعین حال از واریاسیون‌های مختلفی برای همان تم‌های قدیمی استفاده کرده تا پیوند داستان شخصیت فعلی با شخصیت‌های سینمایی حفظ شود. البته که به این فضای موسیقی رنگ و بوی قدیمی هم بخشیده است. در این روند عظیم گرته برداری موسیقی، افشار توانسته وحدتی محتوایی را هم بیافریند که جای تقدیر دارد.

نسیم قاضی زاده "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سپند امیر سلیمانی بازیگر ایرانی و مجری بخش مسابقه برنامه خندوانه، فیلمی از این برنامه بازنشر داد.

" چرا فحش میدى؟ "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون فضای مجازی دنیای ارتباطات کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سینما و تلویزیون سینمای ایران موسیقی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان

خبرگزاری ایمنا به مناسبت روز شوراها (۹ اردیبهشت) گفت‌وگوی متفاوتی با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان داشته، مشروح این مصاحبه همزمان با روز شوراها در سایت خبرگزاری ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748513

دیگر خبرها

  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»