Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن شبانی زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این سه شهید بزرگوار اعزامی از کاشان و عضو تیپ فاطمیون هستند، اظهار داشت: این شهدای عزیز در نبرد با تکفیری‌ها در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به نام این شهیدان ابراز داشت: پیکر مطهر شهید محمدعیسی رضایی و شهید علی مدد غلامی در روز پنج شنبه با حضور پرشور مردم ولایتمدار کاشان و خانواده این شهدا و همچنین همرزمان آنها در کاشان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه شهید محمدعیسی رضایی دارای چهار فرزند است و از فرماندهان تیپ فاطمیون است که تا کنون بیش از ۲۰ مرتبه برای نبرد با داعش و تکفیری‌ها به جبهه‌های مقاومت اعزام شده بود که در نهایت به مقام شامخ شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه شهید علی مدد غلامی نیز مجرد و ساکن منطقه لتحر کاشان بوده است، تصریح کرد: دیگر شهید مدافع حرم اعزامی از کاشان نیز شهید حیات اله اکبری است که دارای یک فرزند بود.

شبانی زاده با بیان اینکه آیین وداع با پیکر پاک این شهیدان همزمان با برگزاری ویژه برنامه چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی شهدای بسیج کاشان چهارشنبه ۲۴ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا برگزاری می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم سردار حسن نوعی اقدم از رزمندگان جبهه مقاومت به ایراد سخن می‌پردازند.

وی همچنین از تشییع پیکر مطهر شهید رضایی و شهید غلامی روز پنج شنبه ۲۵ بهمن در کاشان خبر داد و اذعان داشت: این مراسم از ساعت ۹صبح از مقابل ناحیه مقاومت بسیج کاشان آغاز و تا میدان کمال الملک ادامه می‌یابد.

کد خبر 4849647

منبع: مهر

کلیدواژه: تیپ فاطمیون شهدای مدافع حرم تشییع شهدا دهه فجر انتخابات 98 بوشهر ایلام بارش برف قزوین راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شیراز بیرجند بسیج کاشان پیکر مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرشتان مرزی بانه تشییع و در زادگاهش قروه به خاک سپرده شد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079839 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا