Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@17:19:09 GMT

پشت صحنه و جلوه‌های ویژه فیلم قتل در ساعات خوش

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۹۹۲۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «قتل در ساعات خوش / The Happytime Murders» به کارگردانی برایان هنسون و نویسندگی تاد برگر محصول سال 2018 است. این فیلم دربارهٔ کشف رمز و راز قتل در جهانی است که در آن انسان‌ها و عروسک‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند، اما عروسک‌ها به عنوان شهروندان درجه دوم در نظر گرفته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که عروسک‌های تلویزیونی دهه ۸۰ یکی پس از دیگری به قتل می‌رسند یک کارآگاه بازنشسته مأمور بررسی این پرونده به صورت ویژه می‌شود… . ملیسا مک‌کارت، مایا رودولف، جوئل مک‌هال، الیزابت بنکس، لسلی دیوید بیکر، مایکل مک‌دونالد، سینتی وو، میتچ سیلپا، همکی مادرا، جیمی اُ. یانگ، رایان گالیم، فورچن فایمستر و بن فالکون در این فیلم مقابل دوربین میچول آمونسن بازی کردند. کریستفر لنرتز موسیقی متن این فیلم را ساخت و بران اسکات اوادر این اثر را تدوین کرد. پشت صحنه و جلوه‌های ویژه این فیلم را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب حسینی فیلم انگل دادگاه روح الله زم دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پشت صحنه جلوه های ویژه ویدیو سینما فیلم عروسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است

سخنگوی وزارت امور خارجه از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌نماید.

کد خبر 751305

دیگر خبرها

  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان