Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@19:17:37 GMT

امید اول کشتی ایران به میدان باز می‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۴۹۷۶

امید اول کشتی ایران به میدان باز می‌گردد

قهرمان کشتی آزاد ایران گفت: شرایط درمانی خوبی را طی کردم و از ۲۰ روز دیگر تمریناتم را روی تشک کشتی آغاز خواهم کرد.

حسن یزدانی یکی از بخت‌های اصلی مدال طلای المپیک ایران است. این نابغه کشتی چندی پیش در آستانه المپیک ۲۰۲۰ دچار مصدومیت و مجبور شد زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد. با این حال این کشتی‌گیر امیدوار است بتواند طی ۲۰ روز آینده دوباره به تشک کشتی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قهرمان کشتی المپیک و جهان با ابراز رضایت از روند درمانی خود گفت: با حمایت و همراهی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی به تدریج به مرز آمادگی رسیده‌ام.

یزدانی درباره شروع تمرینات خود برای بازیهای المپیک توکیو گفت: همه چیز به نظر پزشکان و مربیان بستگی دارد اما امیدوارم تا بیست روز دیگر تمرینات خود را روی تشک کشتی آغاز کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن یزدانی مصدومیت حسن یزدانی تشک کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از از امیرعلی آذرپیرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این مراسم که به میزبانی محمد عباس نیکو رییس هیئت کشتی شمال شرق تهران شب گذشته برگزار شد ، مسئولین ‌، پیشکسوتان ، قهرمانان ، مربیان ورزش کشتی به ویژه حوزه شمال شرق تهران حضور داشتند.

نصرالله خادم رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ، محمد ابراهیم امامی داور افتخاری المپیک و مسئول کمیته داوران فدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای ، حاج قاسم علی عسگری رئیس هیئت کشتی استان تهران ، محمود کدخدایی قهرمان اسبق تیم ملی کشتی ، دکتر رضا خرم رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه شمال شرق تهران ، امیرعلی آذرپیرا قهرمان ارزنده تیم ملی و آسیا و کشتی‌گیر اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس ، به همراه حمید آذر پیرا پدر و برادرشان ، منوچهر سیلابی از مربیان سازنده و اولین مربی امیرعلی آذرپیرا ، کورش عباس نیکو قهرمان پیشکسوتان جهان ، قاسم ابر کار مربی پیشکسوت و سایر میهمانان در این مراسم حضور داشتند.

از سوی هیئت کشتی شمال شرق تهران هدایایی تهیه شده بود که به رسم یادبود به امیرعلی آذرپیرا و سایرین اهدا شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904478

دیگر خبرها

  • تجلیل از از امیرعلی آذرپیرا
  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس