Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@04:59:52 GMT

رادیو «انتخابات» راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۷۳۴۳

رادیو «انتخابات» راه‌اندازی می‌شود

فاتحی گفت: در آستانه برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، رادیو «انتخابات» راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حامد فاتحی با اعلام این خبر گفت:  نظر به شرایط حساس داخلی، منطقه و بین المللی و اهمیت بسیار زیاد برگزاری موفق یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و بستر سازی برای مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در اولین انتخابات گام دوم انقلاب ، معاونت صدا تصمیم به راه اندازی " رادیو انتخابات " نموده و تلاش دارد در کنار مردم و مسئولان نظام به  افزایش شور و شوق انتخاباتی و گرم نمودن فضای انتخاباتی کشور کمک نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاتحی تصریح کرد: این رادیو  با شعار «رادیو انتخابات ، صدای جمهور... طنین همدلی ، حضور و حماسه » ، با حضوردکتر  شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور، مدیران شبکه‌های رادیویی و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان معاونت صدا افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم روز شنبه ۲۶  بهمن ماه ساعت ۱۰:۳۰ در استودیو شماره هشت ساختمان شهدای رادیو با هدف بستر سازی ، تسهیل و هم افزایی ملی برای برگزاری انتخابات طراز انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا خاطر نشان کرد: رویکرد رسانه ای این رادیو امید به آینده ،تکثیر نشاط اجتماعی و مشارکت مسئولانه مردم  است که بر روی موجfm ردیف 5/95 مگاهرتز از روز چهارشنبه 23 بهمن  تا چهارم اسفند ماه به فعالیت خود ادامه می دهد 

ابوالفضل نوروزی  مدیر گروه سیاسی اجتماعی رادیو گفتگو ، مدیریت رادیو انتخابات را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی رادیو هم افزایی ملی رادیو انتخابات راه اندازی معاونت صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است