Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-حیدرزاده گفت: آزمون تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی به صورت الکترونیک شنبه ۱۰ اسفند در مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار می شود.

حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی برای داوطلبان ورودی سال ۹۶ برگزار می شود و این افراد باید همه بخش های آموزشی خود را به پایان رسانده باشند، آزمون به دو صورت کتبی و عملی برگزار می شود و به دلیل ماهیت غیررقابتی آزمون، نمره منفی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوالات آزمون جنبه پاراکلینیکی دارد.

او افزود: تعداد سوالات آزمون کتبی ۱۲۰ سوال است که به صورت الکترونیک شنبه ۱۰ اسفند در مرکز سنجش آموزش پزشکی واقع در تهران برگزار می شود. شرط شرکت در آزمون عملی، قبولی داوطلب در آزمون کتبی است و آزمون عملی روز دوشنبه ۱۲ اسفند در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

حیدرزاده اظهار کرد: حدنصاب قبولی برای هر یک از آزمون های کتبی و عملی ۶۳ درصد نمره تراز شده هر آزمون است. هر داوطلب حداکثر ۳ بار می تواند در هر یک از آزمون های کتبی و عملی شرکت کند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: چنانچه داوطلب در آزمون کتبی قبول نشود، می تواند در نوبت بعد (سال بعد) در آزمون شرکت کند و چنانچه بار دوم نیز قبول نشود، به تشخیص کمیته منتخب آزمون، در دروسی که نمره کمتری کسب کرده است، ملزم به گذراندن مجدد دوره آموزشی با پرداخت شهریه است.

گفتنی است؛ منبع و محتوای آزمون به همراه ضرایب مربوطه در هر درس در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: علوم آزمایشگاهی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علوم آزمایشگاهی تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار می شود کتبی و عملی آزمون کتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است

به گزارش قدس خراسان، رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: امروز به عنوان پرجمعیت‌ترین روز کنکور سراسری، ۲۵ هزار و ۲۶۲ زن و ۱۲ هزار و ۹۵۴ مرد در رشته تجربی و در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی، با هم رقابت می‌کنند.
داوود قرونه افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر همین روز برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده است.
۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هم روزهای هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه