Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  اسامی راه‌یافتگان بخش نمایش‌نامه‌نویسی هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی اعلام شده است که نام مربی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز در میان برگزیدگان قرار گرفته است.

در بخش نمایش‌نامه‌نویسی این دوره از جشنواره، تعداد ۲۷۷ نمایش‌نامه از ۲۹ استان کشور دریافت شد که به نسبت نمایش‌نامه‌های دوره هفدهم جشنواره دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی گفت: نمایش‌نامه‌ها از سوی هیات انتخاب شامل یدالله وفاداری، حسن دادشکر و آزاده انصاری بررسی شد و از بین ۲۷۷ نمایش‌نامه شرکت‌کننده در این بخش، ۱۵ نمایش‌نامه در مرحله نخست انتخاب شد.

امیر مشهدی‌عباس هم چنین افزود: این نمایش‌نامه‌ها از سوی اساتید نمایش‌نامه‌نویسی مشاوره‌ی تخصصی خواهند گرفت و پس از بازبینی به مرحله داوری اصلی راه خواهند یافت.

در پایان در مرحله کشوری جشنواره، از بین این آثار سه نمایش‌نامه به عنوان آثار برگزیده معرفی خواهند شد.

بر همین اساس، «نامیرا» اثر علی قسمتی از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱۱ کانون پرورش فکری کرمانشاه، به مرحله کشوری این جشنواره راه یافت.

هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اواخر فروردین ۱۳۹۹ در اهواز برگزار می‌شود.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تئاتر شهر هنرهای نمایشی استان کرمانشاه هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی کانون پرورش فکری نمایش نامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری