Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@20:44:25 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۱۳۳۹

سازمان هواشناسی برای سواحل غربی، مرکزی و شرقی دریای خزر بارش باران و در ارتفاعات البرز و شمال شرق، خراسان شمالی و رضوی بارش برف پیش بینی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز دریای خزر مواج است و به تدریج طوفانی می‌شود، احتمال غرق شدن شناور‌های سبک وجود دارد که برای بروز طوفان در دریای خزر اخطاریه صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز برای بخش‌ هایی از شمال غرب بارش پراکنده برف را خواهیم داشت که بعدازظهر از مقدار این بارش‌ ها کاسته می‌شود.

فردا بارش‌ ها در سواحل شرقی دریای خزر و مناطق شمال شرق تداوم دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا بارش در سواحل شرقی دریای خزر و مناطقی از شمال شرق تداوم دارد؛ سایر مناطق کشور جوی پایدار خواهند داشت.   یکشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب بارش‌های پراکنده برف و باران در شمال غرب کشور آغاز می‌شود.   بعدازظهر یکشنبه بر شدت بارش در این مناطق افزوده می‌شود و گستره بارش‌ها به مناطقی از غرب و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی کشیده می‌شود.   سواحل غربی دریای خزر هم بارش‌ها شروع می‌شود.   بر اساس اعلام سازما هواشناسی، دوشنبه بارش برف و باران را در شمال غرب، غرب، ارتفاعات دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمالی، ارتفاعات دامنه‌های البرز غربی، مرکزی، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر بارش پیش بینی می شود.    سه شنبه، در غرب، دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و به شکل خفیف در برخی مناطق شمال غرب، غرب بارش برف و باران تداوم دارد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد:  امروز و فردا در استان‌های البرز، قزوین، تهران، قم، شمال شرق اصفهان، شمال شرق مرکزی، سمنان، شرق یزد و برخی مناطق خراسان رضوی وزش شدید باد پیش بینی می شود که احتمال آسیب رساندن به گلخانه‌ها و ساز‌های موقت را دارد.    فردا در سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی کرمان و مناطقی از هرمزگان وزش شدید باد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز و فردا خلیج فارس به ویژه بخش‌های مرکزی و شرقی آن مواج و متلاطم می‌شود و تا فردا کاهش محسوس دما را در استان‌های سمنان، خراسان شمالی خواهیم داشت.   سازمان هواشناسی اعلام کرد: به افرادی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی گیلان، گلستان و مازندران را دارند، توصیه می‌شود که حتما به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.   شنبه صبح کاهش محسوس دما و حتی یخبندان را در مناطق سردسیر و کوهستانی نوار شمالی کشور پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز  سردترین مرکز استان شهرکرد و ارومیه با دمای هفت درجه زیر صفر بوده اند و دمای دیروز بندرعباس به ۲۳ درجه سانتی گراد رسید که گرم‌ترین مرکز استان کشور محسوب می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزش باد هواشناسی باران برف سازمان هواشناسی اعلام پیش بینی می شود شرقی دریای خزر بر اساس اعلام برف و باران سواحل غربی شمال غرب غرب بارش شمال شرق بارش برف بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد

مدیرکل هواشناسی استان کردستان از ورود سامانه بارشی قوی خبر داد و گفت: در شهرستان سروآباد ۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شده است. - اخبار استانها -

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به بارش‌های اخیر اظهار داشت: در روز گذشته سلین اورامان با 38.1 میلیمتر بیشترین و هزارکانیان با 0.5 میلیمتر کمترین بارش را در سطح استان داشته است. در سنندج نیز 13.6 میلیمتر بارش ثبت شد.

وی گفت: متوسط بارش استان به صورت پهنه‌ای از اول مهر ماه 1402 تا 14 اردیبهشت ماه 1403 حدود 421 میلیمتر بوده که این میزان نسبت به سال گذشته افزایشی بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان افزود: این مقدار نسبت به دوره مشابه بلند مدت در استان یک درصد افزایش داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش دارد.

وی بیان کرد: در این مدت شهرستان سروآباد با 973 میلیمتر بیشترین و شهرستان بیجار با 217 میلیمتر کمترین بارش را داشته است.

صدیقی با اشاره به اینکه برای امروز تا اوایل شب در نیمه جنوبی و غربی استان شرایط رگبار و رعد و برق پراکنده وجود دارد، عنوان کرد: از اواسط شب تا بعدازظهر فردا میزان ناپایداری کاهش پیدا کرده اما همچنان برای شهرستان‌های بانه، سقز، دیواندره و ارتفاعات استان وقوع بارش دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی کردستان از ورود سامانه بارشی قوی به آسمان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: روز دوشنبه تا صبح سه‌شنبه سامانه بارشی فعال وارد منطقه شده و در برخی نقاط نیز بارش تگرگ وجود دارد. بارش‌های این سامانه در نیمه جنوب استان قابل توجه بود ه و سبب آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب موقت خواهد شد.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • هواشناسی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • خبر خوب هواشناسی؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات
  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده