Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره 5 کی جی نیز برای همیشه بایگانی خواهد شد.

طرفداری- کوین گارنت دومین بازیکن نسل طلایی دهه 2000 بوستون سلتیکس است که شماره اش بازنشسته می شود.

به گزارش ESPN، در جریان دیدار بوستون سلتیکس و لس آنجلس کلیپرز، سلتیکس اعلام کرد که فصل آینده شماره 5 کوین گارنت را بازنشسته خواهد کرد. شماره 5 گارنت، بیست و چهارمین شماره ای خواهد بود که فرنچایز سلتیکس بازنشسته می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلتیکس از این نظر، بیشترین شماره را تا به حال بازنشسته کرده است. گارنت که 21 فصل در NBA بازی کرد، 6 فصل را در بوستون سپری کرد و با این تیم به قهرمانی سال 2008 NBA رسید. ارزشمندترین بازیکن سال 2004، در بوستون 4 بار به آل استار نیز رسید. گارنت در کنار کریم عبدالجبار و کارل ملون تنها بازیکن تاریخ لیگ NBA است که به آمار حداقل 25 هزار امتیاز، 10 هزار ریباند و 5 هزار اسیست رسیده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بوستون سلتیکس کوین گارنت شماره 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، این تازه‌ترین مورد از مجموعه تنش‌ها و درگیری‌ها میان پلیس و دانشجویان در دانشگاه‌های ایالات متحده است که در پی اعتراض به کشتار غیر نظامیان در غزه و حمایت‌های غرب از تهاجم نظامی ارتش اسرائیل علیه حماس شکل می‌گیرد. 

اعتراضات دانشجویی در سراسر ایالات متحده، چالش بزرگی را برای مسئولان دانشگاه در این کشور رقم زده است.

پلیس طی روزهای اخیر در دانشگاه‌های آمریکا اقدام به دستگیری‌های گسترده‌ کرده و گاهی اوقات مجبور شده است برای متفرق کردن معترضان از مواد محرک شیمیایی و شوکر برقی استفاده کند.

دانشگاه نورت‌ایسترن در بیانه‌ای اعلام کرد که انتظامات دانشگاه با پشتیبانی نیروهای انتظامی محلی روز شنبه دست به برچیدن «اردوگاهی غیرمجاز» در محوطه دانشگاه زدند.

در بیانیه این دانشگاه آمده است: «آنچه دو روز پیش به عنوان یک تظاهرات دانشجویی آغاز شد، در واضع اقدامی از سوی سازمان‌دهندگانی حرفه‌ای بوده است که هیچ وابستگی به نورت‌ایسترن نداشته و به دانشگاه نفوذ پیدا کرده بودند.»

در همین حال، دانشگاه کلمبیا در نیویورک، جایی که اعتراضات از آنجا شروع شد، روز جمعه اعلام کرد که پس از دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر در هفته گذشته، دیگر پلیس را به دانشگاه فرا نخواهد خواند.

مسئولان این دانشگاه در بیانیه‌ای اعلام کردند: «در حال حاضر فراخواندن دوباره ماموران پلیس نیویورک به دانشگاه نتیجه‌ای نخواهد داشت و تنها باعث شعله‌ور شدن بیشتر اتفاقات در حال وقوع در دانشگاه می‌شود؛ ضمن آنکه هزاران نفر دیگر را که ممکن است برای جامعه تهدیدآمیز باشند، به سوی درب ورودی دانشگاه می‌کشاند.»

 

به گفته مسئولان دانشگاه نورت‌ایسترن، افرادی که پس از بازداشت، کارت دانشجویی معتبر ارائه کردند، آزاد شدند‌ و باید منتظر برخوردهای انضباطی و نه صرفا اقدامات قانونی، باشند.

این دانشگاه در بیانیه‌ خود که پس از دستگیری یکصد نفر در تجمعات روز شنبه منتشر شد، تصریح کرد: «افرادی که از فاش کردن وابستگی خود امتناع کردند، دستگیر شدند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند