Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در فهرست ۳۰ نفره شورای ائتلاف ۱۸ نفر جوان هستند، گفت: در تهیه لیست ۳۰ نفره موضوع مهم مسئله اقتصاد بود و تلاش کردیم تا افرادی که وارد لیست می‌شوند در حوزه اقتصاد صاحب نظر باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، غلامعلی حداد عادل در نشست خبری تشریح برنامه‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار کرد: شورایی که به نام ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی موسوم شد از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و از ابتدا موضوعاتی غیر از انتخابات مورد بحث بود و از یکسال پیش؛ یعنی از اردیبهشت ۱۳۹۸ وارد فاز انتخابات شد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم وحدت، جوان‌گرایی، دخالت مردم در فرآیند رسیدن به لیست واحد و مشارکت بانوان در لیست واحد را اصل قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هر استانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به وجود آمد، یادآور شد: در هر استانی مجمعی با ۱۵۰ عضو تشکیل شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در تهران روش خاصی اعمال شد، گفت: در ۳۵۲ محله تهران شوراهایی تشکیل شد و هم از اعضای این شوراها و هم از عده دیگری از مردم نظرسنجی شد و پس از نظرسنجی به ۳۳۲ نفر رسیدیم و در مرحله بعدی پس از انجام مصاحبه به ۱۵۹ رسیدیم و این تعداد را به رأی چهار هزار و ۲۰۰ نفر از مردم تهران گذاشتیم و ۹۰ نفر انتخاب شدند و بعد از بررسی ملاک‌های سنی و جنسیت در نهایت شورا به ترکیب ۳۰ نفره دست یافت.

حدادعادل گفت: در تهیه لیست ۳۰ نفره موضوع مهم مسئله اقتصاد بود و تلاش کردیم تا افرادی که وارد لیست می‌شوند در حوزه اقتصاد صاحب نظر باشند تا مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت قرار دهند.

وی تأکید کرد: داوطلبانی که به شورای ائتلاف پیوستند، تصمیم بر این شد تا اگر در لیست نهایی نباشند، انصراف دهند و از این عزیزان می‌خواهیم که اگر در این فهرست نیستند انصراف دهند تا وحدت حفظ شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه از ابتدا یک کارگروه گفتمانی ایجاد کرد و اعم این گفتمان اقتصادی، مسکن و کشاورزی بوده است، گفت: در همین هفته کارگروه اقتصادی جزئیات آنها را تشریح خواهد کرد.

حدادعادل ادامه داد: در فهرست ۳۰ نفره شورای ائتلاف ۱۸ نفر جوان هستند و آقای قالیباف تأکید می‌کردند که وزن لیست بیشتر اقتصادی و جوان‌گرایی باشد؛ لذا امروز هیچ مشکلی در لیست نیست.

وی با اشاره به چنددستگی در اردوگاه اصولگرایان گفت: همه اردوگاه‌ها با چنددستگی روبه‌رو هستند و این چنددستگی در اصلاح‌طلبان وجود دارد، ولی سعی ما در وحدت بوده و فکر می‌کنیم در شورای ائتلاف با عنوان ایران سربلند همه اصولگرایان گرد هم آمده‌اند و وحدت در جریان است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: تفرقه باعث شکست است؛ لذا با برخی از دوستان مذاکره طولانی مدت را داشتیم و به یک اشتراک حداقلی دست یافتیم، البته تمام تلاشمان را برای دست یافتن به وحدت حداکثری انجام دادیم، ولی نتوانستیم.

حدادعادل درباره برنامه‌های اقتصادی لیست ایران سربلند عنوان کرد: مسلماً مسائل متعددی وجود دارد، ولی راهبرد کلی ما برای حل مشکلات اقتصادی، گرایش به سمت ظرفیت‌های داخلی است و این راهبرد مذاکره را به کل رد نمی‌کند، ولی امیدی هم به مذاکره ندارد؛ لذا تلاش خواهیم کرد اقتصادی مقاومتی در کشور اجرا شود، قاچاق کاهش یابد، تولید رونق بگیرد و نیز تلاش خواهیم کرد تا به وضعیت بانک‌ها سروسامان دهیم و همچنین نظارت بر اجرای مصوبات مجلس را تقویت خواهیم کرد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: حدادعادل انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ۳۰ نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر

سید محمد مهدی سجادی گفت: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته ای در کاهش آلام و مشکلات مردم عزیز و صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیلزده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است