Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@02:25:13 GMT

دورۀ هشتم آفتابگردان‌ها به کار خود پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۲۳۰۰

دورۀ هشتم آفتابگردان‌ها به کار خود پایان داد

در آخرین روز از اولین اردوی آقایان دورۀ هشتم، عمده‌ترین برنامۀ آموزشی، کارگاه نقد شعر بود.

به گزارش مشرق، در آخرین روز از اولین اردوی آقایان دورۀ هشتم، عمده‌ترین برنامۀ آموزشی، کارگاه نقد شعر بود.

در پنجمین و آخرین کارگاه نقد شعر آفتابگردان‌ها که با کارشناسی مصطفی محدثی خراسانی، محمدحسین ابراهیمی و میلاد عرفان‌پور برگزار شد، مجموعاً آثار ۹ تن از شاعران جوان عضو دورۀ هشتم مورد ارزیابی اساتید حاضر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا فلاحی‌مفرد، حسن عباسی، علیرضا عزیزپور، صالح رحیمی، وحید لقمانی، محمدحسین یادگاری، احمد هوشیار، محمدحسین مددی و بالاخره حامد فلاحی‌راد اشعار خود را در این محفل قرائت کردند و مورد نقد و بررسی اساتید حاضر قرار گرفتند.

در ادامه، جمعیت هلال احمر که از حامیان این اردوی آموزشی بود، با برگزاری دومین جلسۀ آموزش‌های امداد و نجات، نکاتی عملی دربارۀ کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان حوادث را به آفتابگردان‌ها آموزش دادند.

با نزدیک شدن به ساعات پایانی اردو، مدیر دفتر شعر مؤسسۀ شهرستان ادب در سخنانی ضمن تشکر از همراهی شاعران جوان، ملاک تدوام عضویت آنان را انگیزه و فعالیت مستمر در طول دورۀ یک‌ساله عنوان کرد و به تشریح برنامه‌های تدارک‌دیده‌شدۀ پیش‌رو پرداخت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شهرستان ادب شاعر کارگاه نقد شعر آفتابگردان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک تیم ذوب آهن با نفوذ سریع به قلب خط دفاعی تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.

اسلامی در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تراکتور حضور داشتند نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با استارت سریعی از بین مدافعان این تیم عبور کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331093

عملکرد دفاعی عجیب بازیکنان تراکتور و عدم سخت‌گیری آنها در این صحنه باعث شد تا دروازه این تیم باز شود و محمدحسین اسلامی مانند هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل آنها گلزنی کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هافبک دفاعی و دو مدافع میانی تراکتور مقابل او قرار داشتند و نتوانستند مانع پیشروی هافبک جوان و تکنیکی ذوب آهن شوند و در دقیقه 60 مسابقه بازی به تساوی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین