Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه همدان و فامنین گفت: پس از ۴۰ سالگی انقلاب، دیگر فرصتی برای آزمون و خطا نداریم؛ نماینده تراز انقلاب باید بصیرت بالایی داشته و گلوگاه‌ها را به‌خوبی شناسایی کرده و به‌موقع عمل کند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

جمشید قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان طهارت اقتصادی را شاخصه مهم نماینده مردم در مجلس دانست و اظهار داشت: این مهم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است چراکه امروز، اشرافی‌گری مسئولان موجب نارضایتی مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بسیاری از اعضای کابینه، دارایی بالای هزار میلیارد تومانی دارند و جدا از اینکه منبع کسب ثروت آن‌ها باید روشن شود برای مردم این احساس را ایجاد می‌کند که چنین افرادی، درد مستضعفان را به‌خوبی لمس نمی‌کنند.

قاسمی با بیان اینکه شاخص مهم است نه شخص تأکید کرد: برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات مجلس باید به شاخص‌ها نگاه کرد نه شخص وگرنه ممکن است به دلیل تعدد نامزدهای دارای سابقه فعالیت در عرصه‌های فرهنگی و انقلابی، دچار سرگردانی شویم.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه همدان و فامنین با تأکید بر ضرورت تشکیل مجلس تراز انقلاب تصریح کرد: پس از 40 سالگی انقلاب، دیگر فرصتی برای آزمون و خطا نداریم؛ نماینده تراز انقلاب باید بصیرت بالایی داشته و گلوگاه‌ها را به‌خوبی شناسایی کرده و به‌موقع عمل کند.

وی بیان کرد: نتیجه نبود بصیرت و شجاعت همین است که وقتی بحث استیضاح یک وزیر با اکثریت آراء تصویب می‌شود؛ همان افراد یک شبه تغییر رأی داده و امضای خود را پس می‌گیرند درحالی‌که اگر فرد، جایگاه نمایندگی را بشناسد و بداند که برای چه به مجلس آمده؛ چنین کاری نمی‌کند.

63 هزار و 591 رای اولی در استان همدان در انتخابات شرکت می‌کنند20 هزار نفر مجری انتخابات مجلس در همدان هستند؛ تعداد دواطلبان نمایندگی مجلس در همدان به 172 نفر کاهش یافتتشکیل مجلس قوی و کارآمد در گرو مشارکت بالای مردم در انتخابات است

قاسمی، اولویت کاری خود در صورت راهیابی به مجلس را رسیدگی به وضعیت معیشت بیان کرده و معتقد است با انتخاب مدیران جهادی در حوزه اقتصاد، چابک‌سازی دولت، برداشتن قوانین دست و پا گیر در حوزه کار و تولید و نظارت قوی بر حسن اجرای قانون می‌توان از گردنه‌های سخت عبور کرد.

وی مطرح کرد: پاشنه آشیل جامعه ما وضعیت اقتصادی است چرا که در جنگ سخت به بازدارندگی رسیده‌ایم، اما نبود مدیریت انقلابی موجب شده تا در حوزه اقتصاد دچار مشکل شویم.

قاسمی، حلقه مفقوده فعالیت‌های امروز جریان‌های سیاسی و اجتماعی را اصل تقوا دانست و تأکید کرد: راه نجات کشور در همه ابعاد، توجه به این اصل است که اگر بیشتر موردتوجه قرار گیرد می‌تواند بالاترین امتیاز برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی در پاسخ به پرسش «تسنیم» مبنی بر اعلام اموال و دارایی‌های فردی هم اعلام کرد: یک باب منزل مسکونی دو طبقه در شهرک مدنی همدان که به همراه مادرم در آن زندگی می‌کنم؛ خودروی سمند مدل 91، یک قطعه زمین کشاورزی 2 هزار متری در صالح‌آباد، 3 میلیون تومان پس‌انداز بانکی و 160 میلیون تومان بدهی به دو بانک بابت اقساط خرید خانه، همه دارایی من است.

انتهای پیام/744/ش

R41405/P/S6,75/CT2

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس در همدان تراز انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است