Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال خواهان برگزاری دیدار هفته بیستم لیگ برتر خود مقابل ذوب‌آهن در تاریخ دیگری شده تا برای هفته‌های بعدی دچار مشکل نشوذ. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال پس از انجام بازی با الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، قرار است یکشنبه 4 اسفندماه در هفته بیستم لیگ برتر، به مصاف ذوب‌آهن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام برنامه رقابت‌های لیگ برتر تا پایان سال جاری، استقلال با توجه به دیدار عقب افتاده هفته هفدهم، بازی‌های فشرده‌ای در پیش خواهد داشت. تنها نکته‌ای که باعث نگرانی استقلالی‌ها شده، برنامه هفته بیست‌ویکم است. کادر فنی اعتقاد دارد با توجه به اینکه استقلال باید هفته بیست‌ویکم برای بازی با گل‌گهر راهی سیرجان کرمان شده و سپس به فاصله چهار روز در کشور امارات به مصاف الوحده برود، دو سفر در 4 روز کار را برای آبی‌پوشان سخت خواهد کرد.

بر همین اساس، استقلالی‌ها اعتقاد دارند بهتر است دیدار هفته بیستم آنها برابر ذوب‌آهن به جای روز یکشنبه در تاریخ شنبه سوم اسفند برگزار شود. آنها بر این باور هستند که پرسپولیس و سپاهان سه‌شنبه در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌روند و نباید تاریخ برگزاری بازی آنها و حتی شهر خودرو در هفته بیستم لیگ برتر در یک روز باشد. کادر فنی استقلال می‌خواهد بازی هفته بیستم یک روز جلوتر بیفتد تا بازیکنان فرصت کافی برای استراحت و ریکاوری جهت انجام دو بازی برابر گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم و سپس الوحده امارات در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

تکلیف قائدی امروز مشخص می‌شود

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال استقلال هفته بیستم لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا فوتبال استقلال هفته بیست ویکم هفته بیست استقلالی ها ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال