Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@00:05:50 GMT

پرونده مرگ مادر باردار ایلامی در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۲۰۸

پرونده مرگ مادر باردار ایلامی در دست بررسی است

محبوب رستم زاد شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بنا به وظیفه ذاتی خود پیگیر این ماجرا خواهد بود و در صورت اطمینان از قصور پزشکی اقدامات قانونی لازم حتما انجام خواهد شد.

وی افزود: هفته قبل به محض اطلاع از این ماجرا بلافاصله تیم بررسی به بیمارستان کوثر ایلام اعزام شد و پیگیر ماجرا شد و پس از تشکیل پرونده در پزشکی قانونی این حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بر اساس اظهارات موجود بیمار در ساعت پنج عصر مورد جراحی سزارین قرار می گیرد و جراحی با موفقیت انجام و مادر و فرزند هر دو سالم بودند که پس از چند ساعت حال مادر وخیم شده و پزشک احیا بلافاصله در محل حاضر می شود اما مادر فوت می کند.

رستم زاد گفت: مادر فوت شده از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوده است و همه کادر درمانی از این حادثه بسیار ناراحت هستند.

وی اضافه کرد: هرچند نوزاد اکنون سالم است اما از دست رفتن مادری که خود از نیروهای علوم‌ پزشکی استان است بسیار تاسف بار است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا جراحی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی فوت مرگ انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده سراسر استان مورد بررسی واقع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی، ظهر امروز_ یک‌شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مرکز مهر خانواده در استان‌ها اظهار کرد: این مرکز به منظور ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام راه‌اندازی شد و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در این استان ۲۲ مرکز مهر خانواده در حال فعالیت است که در سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز وارد شده بود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به اینکه تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است، گفت: علاوه بر این مرکز، مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در مازندران فعالیت دارد.

موسوی با تاکید بر اینکه ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری این استان مازندران است، اظهار داشت: بی‌شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری مازندران به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۱۲۳ هزار و ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرار گرفت و دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شد که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 750817

دیگر خبرها

  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد