Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@22:01:38 GMT

تلفات ویروس کرونا در چین به هزار و 770 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۳۸۴

تلفات ویروس کرونا در چین به هزار و 770 نفر رسید

گروه ملی بهداشت چین اعلام کرد که تا پایان روز یکشنبه، 105 نفر در این کشور بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری به هزار و 770 نفر رسید.

به گزارش گروه‌الملل خبرگزاری آنا از چاینا دیلی، تارنمای رسمی گروه ملی بهداشت جمهوری خلق چین اعلام کرد که تاکنون یک هزار و ۵۶۳ مورد جدید از ابتلا به بیماری جدید کرونا ثبت‌شده و شمار کلی مبتلایان در این کشور به ۷۰ هزار و ۵۴۸ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، روز گذشته در چین یک هزار و ۴۲۵ بیمار درمان شده از بیمارستان مرخص شدند و با مرگ ۱۰۵ نفر دیگر که ۱۰۰ مورد آن مربوط به استان هوبی مرکز شیوع این بیماری بوده، مجموع قربانیان کرونا در چین به هزار و 770 نفر رسید.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه امسال) در شهر «ووهان» مرکز استان هوبی شروع شد، علاوه بر شهر و استان‌های چین به ۲۴ کشور دیگر در جهان نیز سرایت کرده است.

آمریکا، چین، سوئد، فرانسه، مالزی و فیلیپین ازجمله کشورهایی هستند که مواردی از ابتلا به کرونا در آن‌ها شناسایی‌شده‌اند.

دولت چین در حال بررسی راهکارهای مختلف ازجمله تولید و واردات دارو است تا بتواند هر چه سریع‌تر این مشکل را برطرف کند.

گروه اصلاحات و توسعه ملی چین که زیر نظر دولت فعالیت می‌کند، در بیانیه‌ای آورده است که به‌شدت به تجهیزات پزشکی و داروهای بیشتر نیاز دارد و برای ساخت واکسن نیز لازم است از تجهیزات پیشرفته استفاده شود.

پیش از این وزارت بازرگانی چین در بیانیه‌ای خاطرنشان کرده بود که به شرکت‌ها و مؤسسات امکان می‌دهد تا به‌سرعت تجهیزات پزشکی و بهداشتی و اقلام ضروری موردنیاز را از کشورهای دیگر وارد کنند.

ماسک، تجهیزات پزشکی و آزمایشی، تست‌های سنجش ویروس، البسه ویژه برای خدمه بیمارستان‌ها، دارو و حرارت‌سنج ازجمله اقلامی است که چین به آن‌ها نیاز دارد.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: چین کرونا ووهان استان هوبی هزار و 770 نفر رسید تجهیزات پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام از ۹ تا ۱۲ می (مطابق با ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در محل کاخ فرهنگی ویت خو در شهر هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای برجسته این حوزه متمرکز خواهد بود، به‌طوریکه متخصصان و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره گیری از فرصت ها در سرمایه گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

غرفه‌داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی ، تولید کنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماریها ، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری، ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان