Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:05:02 GMT

سارقان حرفه ای MWM سوار بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۳۰۷۷

سارقان حرفه ای MWM سوار بازداشت شدند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "محمد باقر قدم زاده" رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم گفت: مدتی بود که پرونده‌های مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه ازگل، گلزار، شهرک مینی سیتی و بلوار ارتش به این کلانتری مخابره شد که تیم ویژه‌ای از ماموران برای دستگیری این دزدان که در ساعات پایانی روز دست به سرقت می‌زدند وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در ابتدا به محل‌های سرقت رفته و دوربین‌های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند که مشخص شد دزدان سوار بر یک خودروی MWM قرمز رنگ دست به سرقت می‌زنند که در بررسی شماره پلاک خودرو مشخص شد که پلاک جلو و عقب خودرو با هم تفاوت دارد.

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم ادامه داد: تیم تجسس کلانتری در بررسی‌ها اطلاع پیدا کردند که سارقان برای از بین بردن سرنخ با ۲ پلاک سرقتی از خودرو‌های دیگر دست به دزدی لوازم داخل خودرو می‌زنند که برای دستگیری متهمان طرح ویژه‌ای تشکیل و پس از بررسی‌های تکمیلی به اجرا در آمد.

وی اظهار داشت: گشت‌های پلیسی به صورت ویژه و نامحسوس در محل‌های سرقت شروع به گشت زنی کردند تا اینکه شب گذشته خودروی MWM قرمز رنگ در منطقه گلزار شناسایی شدند که یکی از سارقان به محض مشاهده پلیس با پای پیاده فرار کرد و متهم دیگر که سوار بر خودرو بود قبل از اینکه راهی برای فرار پیدا کند از سوی ماموران دستگیر شد.

سرهنگ قدم زاده گفت: ماموران در بازرسی از خودروی قرمز رنگ ۱۵ باتری خودرو و ۱۰ مدارک سرقتی از داخل خودرو‌ها به دست آمد که مشخص شد متهم که جوان ۲۵ ساله‌ای است همراه یکی از دوستانش برای سرقت به بلوار ارتش مراجعه و دست به دزدی می‌زنند.

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری این سارق در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث سرقت خودرو برای دستگیری داخل خودرو قرمز رنگ مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر