Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@03:16:56 GMT

چرا برج آزادی نارنجی شد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۷۱۶

چرا برج آزادی نارنجی شد؟

هدف کمپین انجمن کنترل جهانی سرطان (uicc)، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی هرچه بیشتر مردم درباره بیماری سرطان و راه‌های کنترل آن است. در این کمپین افراد و یا سازمان‌ها با معرفی نقش خود در راستای اهداف آن از سراسر جهان مشارکت می‌کنند.

مؤسسه خیریه محک به عنوان یکی از اعضای رسمی انجمن کنترل جهانی سرطان (uicc) از سال ۲۰۱۶ در اجرای این کمپین در ایران مشارکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیکوکاران، داوطلبان، بنگاه‌های اقتصادی، مراکز خرید، سازمان‌های مطرح داخلی و همچنین بیش از ۱۵۰ نفر از هنرمندان و ورزشکاران کشورمان به دعوت محک به این کمپین پیوستند تا ایرانیان نقش پررنگی در این کمپین جهانی داشته باشند. پیوستن برج آزادی به عنوان معروف‌ترین نماد تهران، نیز یکی دیگر از این اقدامات است.

از آنجایی که رنگ نارنجی، رنگ آگاهی‌بخشی و منتخب انجمن کنترل جهانی سرطان (uicc) است؛ برج آزادی با انجام این اقدام و با شعار I. am and I. will در این کمپین شرکت کرد. با نارنجی شدن این نماد گویی تهران به نمایندگی از ایران، به این کمپین جهانی پیوست.

همزمان با نارنجی شدن برج آزادی به مناسبت روز جهانی سرطان کودک، فرزندان محک نیز به این برج که یکی از نماد‌های هویت فرهنگی و معماری تهران است، دعوت شدند.

کودکان اقامتگاه محک همراه با خانواده‌هایشان از مجموعه فرهنگی و هنری آزادی بازدید کردند. دیدن این برج زیبا و موزه آن برای آن‌ها که هر کدام از شهر‌های مختلف ایران به تهران آمدند، بسیار لذت بخش و دیدنی بود.

محک امید دارد با همراهی تمام اعضای خانواده خود و همگام با فعالان حوزه سرطان کودک در سراسر جهان، نقش مؤثری را در اطلاع‌رسانی و ایجاد آگاهی در این حوزه و تشخیص زودهنگام بیماری در فرزندانش ایفا کند و آن‌ها را در مسیر درمان به بهترین شکل همراهی کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت بهداشت سرطان برج آزادی نارنجی موسسه خیریه محک انجمن کنترل جهانی سرطان برج آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد

گردهمایی بزرگ زائران اعزامی به حج در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این گردهمایی آئینی بیشتر به منظور آشنایی و آموزش اولیه با مناسک حج تمتع، هرسال پیش از اعزام‌ زائران به عربستان در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کرند.

امسال حدود ۸۷ هزار نفر از ایران به حج واجب اعزام می‌شوند، که از این میان ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند. اعزام زائران از ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و برگشت زائران به کشور در تیرماه خواهد بود.

در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • هشدار نارنجی هواشناسی/ بارندگی در تهران و ١٢ استان
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد