Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@13:26:52 GMT

حمایت فرهاد مجیدی از گلر استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۸۳۴۵

 هرچند عده‌ای می‌گویند فرهاد برای شرکت در کنفرانس‌ها سیستم چرخشی دارد و هر دفعه یک بازیکن را با خودش به مصاحبه مطبوعاتی می‌برد و این بار هم در ادامه سیستم چرخشی‌اش، حسینی را همراه نامجومطلق به کنفرانس فرستاده، اما این که درست دو روز پس از مجادله مجازی حسینی و رحمتی که جنجال‌ساز شد و حاشیه درست کرد، دروازه‌بان استقلال به نمایندگی از بازیکنان این تیم مقابل دوربین‌ها قرار بگیرد و به پرسش خبرنگاران خارجی پاسخ بدهد، به این فرضیه دامن می‌زند که فرهاد قصد داشته با این کار در دعوای رحمتی و حسینی، از سنگربان فعلی استقلال دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- البته شاید هم فرهاد خواسته با این کار روحیه حسینی را بالا ببرد و بعد از این کار از او بخواهد اختلاف با رحمتی را فراموش کند و تمرکزش فقط روی استقلال باشد. اگر چنین تفکری پشت ماجرا بوده، باید به فرهاد آفرین گفت که این معامله خوب را با دروازه‌بان تیمش کرده است؛ «من از تو حمایت می‌کنم، تو هم فقط تمرکزت روی حفظ دروازه استقلال باشد!»

فرهاد و رحمتی این اواخر روابط خوبی با هم نداشتند. اگرچه آن‌ها یک دوست مشترک داشتند که وجودش باعث می‌شد رابطه‌شان حداقل در ظاهر محترمانه بماند، ولی وقتی فرهاد از استقلال رفت و استراماچونی سرمربی آبی‌ها شد، این شایعه به گوش رسید که مجیدی به باشگاه گفته بود بین رحمتی و حسینی، ترجیح می‌دهد حسینی که جوان‌تر است را نگه دارد و رحمتی را محترمانه از لیست خارج کند.

این شایعه هیچ‌وقت تأیید یا تکذیب نشد، ولی فرهاد مجیدی وقتی به دنبال قطع همکاری با شفر، سرمربی موقت استقلال بود، از حسینی درون دروازه استفاده می‌کرد و رحمتی نیمکت‌نشین شده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

کد خبر 847620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟