Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:03:57 GMT

ازپیراهن تیم‌ملی بسکتبال رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۶۷۳۷

با برگزاری مراسمی در فدراسیون بسکتبال، از پیراهن تیم ملی ایران برای مسابقات پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱، رونمایی شد. ناطقان: عصر امروز (سه‌شنبه) ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۸، مراسم رونمایی از پیراهن و حامی مالی تیم ملی بسکتبال ایران برای رقابت‌های پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رامین طباطبایی رئیس فدراسیون، مسعود عماری دبیر فدراسیون، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی، حامد حدادی سنتر تیم ملی و مدیران عامل شرکت‌های حامی در این جلسه حضور داشتند.

در ابتدای این‌ مراسم رامین طباطبایی گفت: طی یک سال و نیم گذشته تلاش‌های بسیار زیادی صورت‌ گرفت تا تیم ‌ملی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کند که به همین منظور جا دارد از  همه ‌کسانی که برای رسیدن به این مهم تلاش کردند تشکر کنم.

او افزود: تقریبا ۵ ماه تا بازی‌های المپیک زمان باقی است و امیدواریم که با برنامه‌های خوبی که برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم، با حمایت حامیان مالی در برگزاری اردوها و پیش بردن برنامه‌ها، نماینده خوبی برای بسکتبال و ورزش ایران باشیم.

صمد نیکخواه بهرامی نیز در ادامه این‌ مراسم گفت: ابتدا از فدراسیون و حامیان مالی که برای حمایت از بسکتبال به سالن آمده‌اند تشکر می‌کنم. دوستان گفتند که بسکتبال باید بیشتر شناخته شود، اما بسکتبال به اندازه کافی شناخته شده است و ما در جامعه مطرح و محبوب هستی، ولی حمایت‌ها به اندازه کافی صورت نمی‌گرفت که امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق شود و از آن شاد شویم‌.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره نخست رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱، پنج‌شنبه یکم اسفند ماه در تالار بسکتبال آزادی میزبان سوریه و در چهارم اسفند ماه میزبان تیم ملی قطر است.

برنامه بازی‌های ایران در سه پنجره این مسابقات به شرح زیر است:
مرحله اول (از دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ تا سه‌شنبه ۶ اسفند)

پنج‌شنبه یکم اسفند ماه: ایران - سوریه
یک‌شنبه ۴ اسفند ماه: ایران - قطر

مرحله دوم (از دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ تا سه‌شنبه ۱۱ آذر)

جمعه ۷ آذر ماه: ایران - عربستان
دوشنبه ۱۰ آذر ماه: ایران - سوریه

مرحله سوم (از دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ تا سه‌شنبه ۵ اسفند)

پنجشنبه ۳۰ بهمن: قطر - ایران
یک‌شنبه ۳ اسفند: عربستان - ایران

گروه بندی این مسابقات نیز به شرح زیر است:
گروه A: فیلیپین، اندونزی، تایلند و کره جنوبی
گروه B: چین تایپه، ژاپن، مالزی و چین
گروه C: استرالیا، هنگ کنگ، نیوزیلند و گوام
گروه D: بحرین، لبنان، هند و عراق
گروه E: عربستان، سوریه، قطر و ایران
گروه F: اردن، قزاقستان، سریلانکا و فلسطین منبع: ایسنا برچسب ها: پیراهن ، تیم ملی ، بسکتبال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیراهن تیم ملی بسکتبال تیم ملی بسکتبال پنجره نخست تا سه شنبه اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

میزان در خبری نوشت: عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898640

دیگر خبرها

  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • (تصاویر) رونمایی از موتور شش سیلندر ساخت ایران
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد