Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا امروز (سه‌شنبه) در مراسمی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که این باشگاه به همکاری‌اش با شرکت رسانه‌های I3 Ventures پایان داده است.

این شرکت رسانه‌ای طبق اعلام رادیو کادناسر اسپانیا از سوی خوسپ ماریا بارتومئو مأمور شده است تا از طریق حساب‌های کاربری زیرمجموعه خود در شبکه‌های اجتماعی از اعتبار رئیس باشگاه بارسلونا در فضای مجازی دفاع کند و پاسخ انتقاداتی را که از او و کادر مدیریتی آبی‌و‌اناری‌ها صورت می‌گیرد، بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه بارسلونا ادعای کادناسر را تکذیب کرد هرچند این شبکه اسنادی که ادعایش مبنی بر همکاری I3 Ventures و حساب‌های کاربری حامی بارتومئو در شبکه‌های اجتماعی را اثبات می‌کند، منتشر کرده است.

اکنون اما بارتومئو و همکارانش برای جلوگیری از ادامه حواشی و جنجال‌ها درباره آنها تصمیم به قطع همکاری با شرکت رسانه‌ای مذکور گرفته‌اند.

بارتومئو گفت: می‌‌خواهم موضوعی را برای اعضای باشگاه به صورت شفاف اعلام کنم و آن این است که هیچ‌کس در باشگاه ما هیچ تردید ندارد که بارسا هرگز با هیچ مؤسسه و سازمانی برای خدشه وارد کردن به وجهه و اعتبار هیچ بازیکن، پیشکسوت، سیاستمدار، مدیر یا مدیر سابقی قرارداد نبسته است. ادعای مطرح شده درباره ما کاملاً بی‌اساس است و از این پس ما به هر شیوه‌ای که لازم باشد از اعتبار و حیثیت خود برابر اتهامات نسبت داده شده، دفاع می‌کنیم.

بارتومئو با تأیید رابطه تجاری باشگاه بارسلونا با I3 Ventures افزود: بارسا در پایان سال 2017 با این شرکت قرارداد بست، اما ما پیش از تأیید ارتباط این شرکت با برخی حساب‌های کاربری، صبح امروز دستور فسخ قرارداد با این شرکت را صادر کردیم. در پاسخ به این سؤال هم که آیا ما کسی را مأمور تخریب اعتبار و شخصیت برخی افراد کرده‌ایم پاسخ منفی است و ما از آنهایی که چنین اتهاماتی را به ما نسبت داده‌اند، شکایت خواهیم کرد.

104 / 351 بارسا بارسلونا فوتبال بین الملل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بارسا بارسلونا فوتبال بین الملل باشگاه بارسلونا حساب های کاربری شرکت رسانه ای شرکت رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی