Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شاهرخی صبح چهارشنبه در جمع شورای قرارگاه اظهار کرد: مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی یکی از مجموعه‌های با نشاط، پرانگیزه، امیدآفرین، پرخیر و برکت و منشأ اثر است که خدمات فراوانی را در مناطق محروم در ۵ کارگروه به مردم انجام می‌دهد.

وی افزود: یکی از جمع‌هایی که خیلی دنبال می‌کنم و برنامه ریزی می‌کنم در جمعشان حضور پیدا کنم، همین جمع قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه مجموعه‌ای با نشاط، پرانگیزه، امیدآفرین، پرخیر و برکت و منشأ اثر است که خدمات فراوانی را در مناطق محروم در ۵ کارگروه به مردم انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: یکی از کارکردهای اساسی قرارگاه عمق بخشی، تعمیق ارزش‌های محوری و بنیادی انقلاب اسلامی است.

شاهرخی در ادامه گفت: از ویژگی‌های دیگر قرارگاه پیشرفت، انجام اقدامات متناسب با بوم روستا و منطقه، اقتضایی عمل کردن، خلاقیت و ابتکار در کار داشتن است.

سردار شاهرخی در ادامه افزود: خود کفایی روستاها در بعُد اقتصادی باید رونق بگیرد و خانوارهای ساکن روستا دستشان در جیب خودشان باشد و وابستگی روستا به شهر باید به حداقل برسد. روستا باید تولید کننده باشد و محتاج شهر نباشد و اگر چنین شود کمک بزرگی به اقتصاد می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در قزوین ۳۰ درصد روستا نشین هستند و اگر تولید کننده باشند حساب کنید چه فراوانی و برکتی را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: یکی از آرزوهای ما این است که بگوییم مردم روستا تولید کننده شدند و در تولید نان، روغن تخم مرغ، گوشت، مرغ و … به خودکفایی رسیده اند که البته بخشی از این اقدامات توسط قرارگاه در روستاها انجام شده است و باید تلاش بیشتری کنیم تا این مساله در همه روستاها فراگیر شود.

سردار شاهرخی گفت: یکی از اقدامات مؤثر قرارگاه پیشرفت و آبادانی تغییر سبک زندگی مردم می‌باشد و این کار عظیمی است و بنده می‌خواهم در سال ۹۹ رونق بیشتری در این بخش صورت بگیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان بیان کرد: در انتخابات دوم اسفند ماه با حضور حداکثری و مشارکت مردم باری دیگر اقتدار انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

کد خبر 4856692

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد شاهرخی محرومیت زدایی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قزوین گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی فرمانده سپاه صاحب الامر تولید کننده استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/

محمد سنادی‌زاده متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری در گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم وفناوری آنا، در رابطه با پیشرفت‌های علم پزشکی در حوزه پیوند کلیه اظهار کرد: بنده اولین پیوند کلیه را در ایران با همکاری تیم پیوند کلیه در سال ۱۳۴۷ در بیمارستان نمازی دانشگاه علوم پزشکی شیرازانجام داده‌ام.

وی ادامه داد: در آن سال‌ها امکانات پزشکی بسیار محدود بود، کلیه مصنوعی، آنتیژن‌های مخصوص HLL و دارو‌های جدیدی که الان در اختیار است را نداشتیم. پیشرفت علم و تجهیزات پزشکی اصلا قابل مقایسه با سال‍‌های گذشته نیست.

متخصص جراحی کلیه افزود: در گذشته سعی می‌شد کلیه را از افراد نزدیک به بیمار پیوند دهیم درحالی که اکنون روش پیوند و راه‌های دریافت کلیه تغییر کرده است. ما در بیمارستان نمازی از دو جسد کلیه گرفته و به دو بیمار که در انتظار دریافت کلیه بودند پیوند زدیم. یک بیمار حدود ۱۶ سال با همان کلیه زندگی کرده و علائم طبیعی داشت.

سنادی‌زاده گفت: حدود ۹ پیوند کلیه برای ۷ بیمار در بیمارستان نمازی شیراز و ۵۰ پیوند هم در بیمارستان شهدای تجریش تهران انجام داده‌ام.

وی به پیشرفت‌های پزشکی اشاره و مطرح کرد: خوشبختانه امکانات بسیار خوبی در اختیار جراحان پیوند کلیه قرار گرفته است. ایران جز اولین کشور‌هایی بود که جراحی پیوند کلیه را آغاز کرد. تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است که این آمار بسیار خوب نشان دهنده پیشرفت‌های کشورمان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور